Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości – 5 500 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2020 wysokości – 5 500 000,00 zł, w tym przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie – 729 592,12 zł

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 760 20 93, , fax. 327 695 073
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego -
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 760 20 93, , fax. 327 695 073
    REGON: 27625754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości – 5 500 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2020 wysokości – 5 500 000,00 zł, w tym przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie – 729 592,12 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego o wartości planowanej kredytu – 5 5000 000,00 zł (pięć milionów pięćset tysięcy złotych). Planowana spłata kapitału w latach (z możliwością wcześniejszej spłaty) – raty kapitału płatne kwartalnie w ostatnim dniu kwartału: a) rok 2021 – 729 592,12 (siedemset dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dwa złote i dwanaście groszy); b) rok 2023 – 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych), c) rok 2024 – 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych), d) rok 2025 – 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych), e) rok 2026 – 600 000,00 zł (sześćset tysięcy złotych), f) rok 2027 – 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych), g) rok 2028 – 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych), h) rok 2029 – 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych), i) rok 2030 – 770 407,88 zł (siedemset siedemdziesiąt tysięcy czterysta siedem złotych i osiemdziesiąt osiem groszy). Kredyt przeznaczony jest w całości na finansowanie planowanego w roku 2020 deficytu budżetu i pokrywać ma wydatki inwestycyjne realizowane w 2020 r. W 2020 r. plan wydatków majątkowych wynosi (po zmianach) 15,7 mln zł, przewidywane dofinansowanie ze budżetu UE zakłada się w roku 2020 w wysokości – 6 130 913,04 zł natomiast dofinansowanie z GZM w kwocie – 3,0 mln zł. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Spłatę planuje się na lata: 2023-2030, przy czym w roku 2021 planuje się spłatę kwoty – 729 592,12 zł w związku z wyprzedzającym finansowaniem kredytowym zadania współfinansowanego z budżetu UE w postaci Budowy Centrum Przesiadkowego – uzyskane w 2021 r. dofinansowanie unijne zostanie „zwrócone” bankowi w postaci spłaty części kapitału. Finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2020 r. z kredytu zaplanowane zostało w budżecie na rok 2020 r. w łącznej wartości – 5 602 388,00 zł; do dnia złożenia niniejszego wniosku nie zaciągano zobowiązań długoterminowych w roku 2020. Prawidłowa realizacja budżetu 2020 (w zakresie przychodów) wymaga zaciągnięcia przedmiotowego zobowiązania. Planowana wartość kredytu wynosi – 5 500 000,00 zł. Spłata kredytu (spłata kapitału) rozpocznie się w 2021 r. w kwocie – 729 592,12 zł i zakończy w 2030 r. w kwocie – 770 407,88 zł. Wartość kredytu (przychody) zaplanowana została w budżecie na 2020 r.; wartości rat kapitałowych (rozchody) zaplanowane zostały w aktualnie obowiązującej Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2020-2037. Wymagania w zakresie art. 29 ust. 3a ustawy 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników zajmujących się obsługą kredytu. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty, o których mowa w pkt 1 powyżej w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów; c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania Robót. 3. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących roboty, o których mowa w pkt 1 powyżej na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy lub umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a) powyżej. Kopia umowy lub umów winna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie statusu banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składa się w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach i sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli dokumenty lub oświadczenia wskazane przez Wykonawcę a pobrane samodzielnie przez Zamawiającego będą sporządzone w języku obcym, to w takim przypadku Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach