Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, Szkolna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 464 328, , fax. 134 464 328
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Szkolna 25
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 464 328, , fax. 134 464 328
REGON: 40106850000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsjaslo.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Transport uczestników DDP – osób w wieku 60+” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi (w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich) max. 29 osób z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 15 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do września 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 1.2. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi max. 6 osób oraz 2 pracowników z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 60 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do grudnia 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 2. Ze względu na schorzenia i niepełnosprawność uczestników w trakcie organizacji wyjazdów niezbędne jest zapewnienie pomocy i opieki uczestnikom DDP, biorącym udział w wyjeździe przez personel DDP, w związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc w pojeździe również dla personelu DDP sprawującego opiekę nad uczestnikami wyjazdu (nie mniej niż 1 opiekun na 5 uczestników). 3. Wykonawca ma dysponować co najmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby pojazdy, którymi Wykonawca będzie realizował zamówienie były wyposażone w klimatyzację. 4. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: 4.1. Szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z kierownikiem DDP. 4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kierowców w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 4.3. Wszyscy kierowcy muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił, sprawne, dopuszczone do ruchu, odpowiednio oznakowane środki transportu przystosowane do jednoczesnego przewozu osób niepełnosprawnych, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022), samochody wyposażone w windę. 4.5. Zamawiający zastrzega, że liczba przewożonych osób może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga w przypadku awarii pojazdu zapewnienia na koszt Wykonawcy pojazdu zastępczego. Pojazd zastępczy musi być podstawiony w ciągu 30 minut od zgłoszenia przez kierowcę awarii i musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom postawionym w SIWZ dla pojazdów świadczących usługę. 4.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, był przez cały okres realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z zapisem § 5 ust. 9 wzoru umowy - załącznika nr 7 do SIWZ 4.8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ. 4.9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jego działania i zaniechania. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „Oferta” – załączniku nr 1 do SIWZ, podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 4.10. Wymagania dotyczące podwykonawców zostały określone w §3 wzoru umowy- załącznika nr 7 do SIWZ. 4.11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych od dnia 25 maja 2018r. 4.12. Usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. W okresie realizacji zamówienia może wzrosnąć liczba osób poruszających się za pomocą wózka inwalidzkiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2017 poz. 2200).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR MARKOWA
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług transportowych realizowanych na podstawie zakupu biletów miesięcznych - w zakresie dowozu i odwozu uczniów do/ze szkół na terenie Gminy i Miasta Sokołów Młp w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-06-01 - REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŁAŃCUT
Dodano: 2022-10-25 - Usługa przewozowa autobusowych przewozów pasażerskich dla podróżnych posługujących się biletami miejskiej komunikacji zbiorowej w Rzeszowie.
Dodano: 2022-09-16 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2022/2023, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
Dodano: 2022-08-31 - Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2022/2023r. gdzie zastosowano podział na zadania
Dodano: 2022-07-12 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM – LINIE NR 16 i 19
Dodano: 2021-02-08 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM – LINIE 1, 2, 3, 4, 15, 22
Dodano: 2021-02-08 - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA LASZKI OD 18 STYCZNIA 2021 R. DO 31 GRUDNIA 2021 R.
Dodano: 2021-02-02 - „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 01 marca do 31 grudnia 2021 roku”
Dodano: 2021-01-27