Przetargi.pl
TESTY LABORATORYJNE

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
    REGON: 93438000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TESTY LABORATORYJNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa TESTÓW LABORATORYJNYCH: Zadanie 1. ELISA I, Zadanie 2. ELISA II, Zadanie 3. ELISA III, Zadanie 4. TESTY BIOCHEMICZNE GOTOWE, Zadanie 5. TESTY BD, Zadanie 6. TEST WSKAŹNIKOWY DO WYKRYWANIA POZOSTAŁOŚCI ANTYBIOTYKÓW W MLEKU, Zadanie 7. MIKRONAUTY, Zadanie 8. TEST DO AGLUTYNACJI – IDENTYFIKACJI YERSINIA RUCKERI U RYB. Dotyczy dostawy wszystkich testów ELISA: 1) Testy muszą być wpisane do Wykazu wyrobów do diagnostyki in vitro stosowanych w medycynie weterynaryjnej, który prowadzi Główny Lekarz Weterynarii – zgodnie z art. 2 pkt 40 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.) – w przypadku testów ELISA: 2) Test musi posiadać instrukcję wykonania - do dostawy należy dołączyć instrukcje wykonania w języku oryginalnym i w języku polskim. 3) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych), ani tez wykonania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej walidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia. 4) Odczyt wyników musi być możliwy przy użyciu czytnika ELX-800 (producent Bio-Tek), który znajduję się u Zamawiającego. 5) Termin ważności testów ELISA w dniu dostawy powinien wynosić nie mniej niż 80% okresu przydatności określonego przez producenta. Dotyczy dostawy testów BD: 1) Testy do badań biochemicznych powinny spełniać ogólne wymagania przyjęte dla poszczególnych zadań (GP, E/NF) wg instrukcji producenta dostarczonej w jęz. polskim. Dotyczy wszystkich zadań. Dla każdego produktu przy każdej dostawie należy załączyć certyfikat kontroli jakości zgodny z etykietą na produkcie (nr serii, data produkcji lub okres ważności). Gwarancja: Termin ważności testów w dniu dostawy powinien wynosić nie mniej niż 80% okresu przydatności określonego przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale. 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy. 4. Formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach