Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej Gminy Męcinka – budynek świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8713440, , fax. 76 8713452
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11
    59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8713440, , fax. 76 8713452
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej Gminy Męcinka – budynek świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej Gminy Męcinka – budynek świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach (Przybyłowice 19, działka nr 107 obręb Przybyłowice Gmina Męcinka). Zakres prac przedmiotowego zadania obejmuje: 1) Kompletną modernizację ogrzewania z wymianą źródła ciepła (pompa ciepła ze źródłem zewnętrznym – odwierty pionowe), 2) Wymianę drzwi zewnętrznych, 3) Docieplenie ścian zewnętrznych, 4) Docieplenie stropu nad poddaszem, 5) Docieplenie ścian w gruncie, 6) Wymianę stolarki okiennej. 7) Montaż instalacji fotowoltaicznej, 8) Modernizację oświetlenia wewnętrznego. Ilekroć w niniejszej specyfikacji, projekcie budowlanym, projekcie umowy lub STWiORB przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia niż określone w specyfikacji pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę spełnienia co najmniej identycznych parametrów użytkowych proponowanych rozwiązań, przytoczonych przez Zamawiającego w specyfikacji jako istotne dla przedmiotu zamówienia. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne powinny zapewnić wszystkie wymagania związane z funkcjonalnością, sposobem obsługi i bezpieczeństwem określone w specyfikacji technicznej oraz w sposób identyczny spełniać wymagania jakie stawiają przytoczone normy i aprobaty lub dokumenty im równoważne. Zastosowanie rozwiązań równoważnych wymaga dodatkowo zgodności z dokumentacją projektową pod względem funkcjonalności, sposobu i miejsca montażu, ilości i właściwości zastosowanych urządzeń oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego i projektanta. W każdej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, wykazujących na równoważność proponowanych rozwiązań. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia lub ich odrzuceniu w przypadku wykazania ich nierównoważności. Wszystkie przytoczone w specyfikacji normy i aprobaty techniczne zastąpić można innymi normami lub aprobatami pod warunkiem zapewnienia cech równoważności tych dokumentów w odniesieniu do ich przedmiotu i zakresu oraz wymagań stawianych parametrom technicznym, jakościowym i użytkowym opisywanych robót budowlanych i asortymentów. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlany, 2) zestawienie robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) projekt umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca i ewentualnie podwykonawcy zobowiązani są do zatrudnienia na umowę o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy co najmniej 1/3 pracowników wykonujących czynności związane z realizacją sieci wodociągowej oraz prac drogowych. Wymóg ten nie dotyczy pracowników wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownika budowy, kierowników robót). W umowie określono: sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (w przypadku jego ustanowienia), 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy swoich zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej – w przypadku, gdy takie zobowiązanie ma zastosowanie w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ), 3) kosztorys ofertowy, 4) o ile Wykonawca nie złoży do oferty (co jest nieobligatoryjne) to w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach