Przetargi.pl
„Termomodernizacja obiektów dydaktycznych – pracowni warsztatów szkolnych i dwóch szklarni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielsku – Białej”

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 814 14 49, , fax. 33 814 98 97
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
    ul. Akademii Umiejętności 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 814 14 49, , fax. 33 814 98 97
    REGON: 74137000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-ogrodnicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja obiektów dydaktycznych – pracowni warsztatów szkolnych i dwóch szklarni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielsku – Białej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach realizacji zadania „Wykonanie termomodernizacji obiektów dydaktycznych – pracowni warsztatów szkolnych i dwóch szklarni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku – Białej” współfinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska o Gospodarki Wodnej . Roboty budowlane obejmują: Zamówienie obejmuje: 1.1. Termomodernizację budynku Pracowni warsztatów szkolnych z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym projektem, w tym: • naprawa uszkodzonych elementów dachu, • docieplenie dachu styropapą o grubości 24 cm wraz z wymianą poszycia dachowego, • skucie tynków i naprawa ścian zewnętrznych, • docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm wraz z naprawą, • naprawa komina, • obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, • wymiana instalacji odgromowej, • naprawa, ocieplenie murów fundamentowych i cokołów, • wymiana stolarki otworowej okiennej i drzwiowej, • drenaż, opaski żwirowe, • roboty naprawcze pochylni, murów oporowych. 1.2. Termomodernizację budynków szklarni z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym projektem, w tym: • skucie tynków i naprawa ścian zewnętrznych, • docieplenie ścian szklarni polistyrenem ekstradowanym o grubości 16 cm, • wymianę przeszkleń systemowych szklarni na energooszczędne. 1.3. Budowę dwóch układów technologicznych dla potrzeb jednego źródła ciepła wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym projektem budowlanym, w tym: 1.3.1. Układ I (źródło 1) – będący źródłem ciepła dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynków dydaktycznego i szklarni III i IV. Źródło to bazować będzie na dwustopniowej pompie ciepła typu solanka woda o mocy 28,8 kW DIN EN 14511 (0/35°C, różnica 5 K) współpracującej w układzie biwalentno–równoległym z gazowym kotłem kondensacyjnym o mocy modulowanej do 82 kW oraz z zasobnikiem wody grzejnej. Źródło to zapewniać będzie czynnik grzewczy dla nowoprojektowanej instalacji grzejnikowej w budynku warsztatów i nowoprojektowanej instalacji ogrzewania konwekcyjnej bądź promiennikowej w szklarniach oraz instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o podgrzewacz pojemnościowy. Poniżej podano pozostałe podstawowe parametry źródła w układzie I: - wymagana temperatura czynnika grzewczego na zasilaniu pompy ciepła – 60°C - wymagane COP pompy ciepła min. 4,8. 1.3.2. Układ II (źródło 2) – będący źródłem ciepła dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń dla budynków szklarni o numerach I, II i V. Źródło to bazować będzie na dwóch kotłach gazowych, kondensacyjnych o mocy 176 kW każdy dla parametrów 80/60°C, z mocą modulowaną od min. 30% wartości nominalnej. Źródło to współpracować będzie z istniejącą instalacją grzewczą szklarni. Urządzenia należy zabudować w istniejącym pomieszczeniu modernizowanej kotłowni gazowej na kondygnacji „-1” (piwnica). 1.4. Zakres prac związanych z wykonaniem źródła ciepła obejmuje w szczególności: • roboty demontażowe, • roboty elektryczne, • roboty ogólnobudowlane, • roboty montażowe, w tym: • budowę rozdzielaczy obiegów grzewczych wraz z wykonaniem instalacji przyłączeniowej, • dostawę i montaż naczyń rozszerzalnościowych wraz z podłączeniem do instalacji, • dostawę i montaż automatycznej stacji zmiękczania wody, • zabudowę układu kondensacji i neutralizacji, • dostawę i montaż dwustopniowej pompy ciepła solanka / woda o mocy znamionowej 28.8kW (Strona wtórna (grzewcza): minimalny przepływ wody grzewczej 2,55 m3/h, opory: 3,8 kPa, strona pierwotna (solanka): minimalny przepływ : 4,2 m3/h, opory : 9,5kPa). • dostawę i montaż podgrzewacza CWU o poj. 160 dm3. • dostawę i montaż stacji uzupełniania wodnego roztworu glikolu, • dostawę i montaż pomp obiegowych oraz pompy ładującej c.w.u., • dostawę i montaż armatury technologicznej, • budowę dolnego źródła ciepła wraz ze studnią rozdzielaczową i armaturą odcinającą, • uzupełnienie dolnego źródła roztworem glikolu propylenowego o stężeniu 35%, • wykonanie prób szczelności, • wykonanie instalacji gazowej wraz z armaturą i szafką gazową, • dostawę i montaż Zespołu Bezpieczeństwa Gazowego, • dostawę i montaż komina, • wykonanie prób i sprawdzeń instalacji technologicznych, • wykonanie prób i sprawdzeń instalacji gazowej, potwierdzonych stosownymi protokołami. 1.5. Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla budynków pracowni warsztatów szkolnych i szklarni III oraz IV zgodnie z projektem, w tym: • roboty demontażowe (istniejące elementy grzejne i orurowanie wraz z infrastrukturą towarzyszącą), • roboty ogólnobudowlane, • montaż grzejników płytowych w budynku warsztatów szkolnych wraz z armaturą i robotami towarzyszącymi, • montaż nagrzewnic wodnych lub promienników w budynkach szklarni wraz z armaturą i robotami towarzyszącymi, • wykonanie izolacji termicznej rurociągów, • wykonanie prób szczelności oraz ruchu próbnego. 1.6. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z załączonym projektem, w tym: • roboty demontażowe, • roboty elektryczne, • roboty ogólnobudowlane, • montaż konstrukcji nośnej, • montaż instalacji fotowoltaicznej składającej się z min. 12 sztuk modułów o mocy min. 310 Wp • dostawa i montaż falownika o mocy min. 3,7kW, • wykonanie okablowania, • zabudowa nowej rozdzielnicy dla potrzeb instalacji fotowoltaicznej, • wykonanie wpięcia do istniejącego układu pomiarowego, • wykonanie pomiarów elektrycznych zakończonych protokołami. Zakres wszystkich robót szczegółowo określa projekt budowlany – załącznik nr 4 do siwz, przedmiar robót – załącznik nr 5 do siwz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do siwz,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 60 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Katowicach 81 1010 1212 0064 7713 9120 0000. W tytule przelewu wskazane jest wpisanie: „dotyczy wadium do postępowania przetargowego znak sprawy: 3/RB/2020/PN” 5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopię dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwróci wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonana umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, w tym oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.2) oraz III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk itp.) oraz cenę ogółem. 6. Wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego – w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych) – odpowiednio do opisu w rozdziale IV pkt 5 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) materiałów i urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach