Przetargi.pl
Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. 1. TERMOMODERNIZACJA i MODERNIZACJA: a) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm wraz z tynkowaniem i malowaniem elewacji, b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów, c) Wymiana drzwi wewnętrznych, d) Remont pomieszczeń (ściany, sufity, posadzki, schody wewnętrzne wraz z balustradami), e) Remont pomieszczeń higieniczno–sanitarnych wraz z wyposażeniem, f) Wymiana obróbek blacharskich, g) Wymiana rynien i rur spustowych, h) Remont tarasów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i balustradami. 2. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: a) Wymiana opraw oświetleniowych, b) Wymiana instalacji oświetlenia – osprzęt elektroenergetyczny, c) Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych, d) Wymiana tras kablowych – wymiana oprzewodowania, e) Montaż zdalnego wyłącznika głównego prądu, f) Montaż Tablic rozdzielczych, g) Wykonanie okablowania strukturalnego w tym szaf dystrybucyjnych wraz z wyposażeniem, h) Wykonanie przyłącza telefonicznego, i) Pomiary instalacji elektrycznej, j) Montaż znaków ewakuacyjnych. 3. INSTALACJE SANITARNE: a) Wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej, b) Izolacja termiczna na całej długości instalacji wody zimnej i ciepłej, c) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania/grzewcza, d) Izolacja ciepłochronna przewodów centralnego ogrzewania, e) Montaż instalacji solarnej – kolektory słoneczne, f) Wymiana instalacji gazowej, g) Badania i próby szczelności wszystkich instalacji. 4. ZAGOSPODAROWANIE TERENU: a) Remont nawierzchni schodów i pochylni zewnętrznych, b) Remont murków flankujących oraz czap betonowych, c) Remont ogrodzenia. 5. INNE: a) Przewiezienie wraz z odpowiednim zabezpieczeniem wyposażenia znajdującego się w budynku do wcześniej ustalonego miejsca (max: 10 km) oraz po zakończeniu prac ponowne przywiezienie wyposażenia wraz z ustawieniem w pomieszczeniach budynku. 6. Sporządzenie Świadectwa charakterystyki Energetycznej Budynku po zakończeniu zadania. UWAGA! Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano – wykonawczym termomodernizacji, modernizacji, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych i zagospodarowania terenu autorstwa Biura Projektowego „OFF Architekci” 44-100 Gliwice ul. Grottgera 22/4 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Po podpisaniu umowy wykonawca w terminie do 14 dni przedłoży i uzgodni z zamawiającym harmonogram rzeczowo–finansowy realizacji zadania. Zamawiający zastrzega konieczność dostosowania i wprowadzania zmian do harmonogramu realizacji inwestycji pod wymagania jednostki dotującej. Realizacja zadania jest współfinansowana ze środków Metropolii, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia zadania zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej. Do obowiązków wykonawcy należy także: - wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano–instalacyjnej, - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (audyt po zakończeniu termomodernizacji), - uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, - przywrócenie stanu z przekazania placu budowy (zagospodarowanie zieleńców, obsianie trawą). UWAGI DODATKOWE: - Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. - W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 1a do SIWZ); 1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 1.4 dowód wpłaty wadium; 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1 Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3.1 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach