Przetargi.pl
„Termomodernizacja Hali Sportowej w Zawadzkiem – zwiększenie efektywności energetycznej”

Gmina Zawadzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Zawadzkie, Dębowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 462 31 00 , fax. 77 462 31 75; 462 31 76
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawadzkie
    Dębowa 13
    47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
    tel. 77 462 31 00, fax. 77 462 31 75; 462 31 76
    REGON: 00053108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Hali Sportowej w Zawadzkiem – zwiększenie efektywności energetycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja Hali Sportowej w Zawadzkiem – zwiększenie efektywności energetycznej”. Zakres robót obejmuje: 1) zmniejszenie powierzchni okien i przeszkleń w obiekcie (zamurowania); 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną; 3) docieplenie przegród zewnętrznych: ścian, stropodachów; 4) remont elementów zewnętrznych takich jak balustrady, blendy okapowe; 5) wykonanie dodatkowego zejścia do piwnicy wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych wraz z utwardzoną ścieżką pieszą; 6) przesunięcie terenowej czerpni powietrza; 7) wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, z wykorzystaniem zasilania w ciepło w sezonie grzewczym z miejskiej sieci ciepłowniczej; 8) modernizację instalacji wentylacji budynków: - w budynku administracyjno-hotelowym wentylacja naturalna z wykorzystaniem wentylatorów hybrydowych dla zapewnienia efektywnej wymiany powietrza; - w sali gimnastycznej małej i dużej hali sportowej wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna – wymiana istniejących niesprawnych urządzeń; 9) wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego wraz z źródłami światła na energooszczędną; 10) wprowadzenie odnawialnych źródeł energii - wymiana źródła ciepła dla instalacji ciepłej wody użytkowej z wprowadzeniem powietrznych pomp ciepła z zasobnikami wody, w miejsce zasobników c.w.u. ogrzewanych grzałkami elektrycznymi; 11) remont trzonów kominowych (skucie starych tynków, uzupełnienie ubytków, otynkowanie tynkiem kamyczkowym, demontaż czap żelbetowych, wykonanie nowych czap prefabrykowanych, montaż nasad kominowych); 12) wymianę wszystkich obróbek blacharskich pokryć dachowych, okapów, gzymsów, zwieńczenia attyk i płyt osłonowych, rynien i rur spustowych wraz z ich mocowaniem i obróbkami na nowe z blachy cynkowo-tytanowej; 13) wymianę posadzki tarasu na 1 piętrze dużej hali sportowej na płyty kamienne; 14) demontaż istniejącej instalacji odgromowej oraz montaż nowej; 15) montaż nowych daszków systemowych z akrylu o konstrukcji z profili aluminiowych nad wejściem głównym do hali sportowej od strony północno-zachodniej oraz nad projektowanym dodatkowym zejściem do piwnicy od strony południowo-zachodniej; 16) demontaż daszku nad wejściem głównym do hali sportowej oraz ścian istniejącego wiatrołapu 17) wydzielenie schodów do piwnicy w poziomie piwnicy w części północno-zachodniej w budynku administracyjno-hotelowym oraz wydzielenie pomieszczenia przedsionka do central wentylacyjnych; 18) podział pomieszczenia głównego wyłącznika prądu na dwa pomieszczenia: pom. gł. wyłącznika prądu i pom. central wentylacyjnych; 19) wydzielenie pomieszczenia centrali wentylacyjnej z pomieszczenia siłowni oraz wykonanie tymczasowych schodów do czasu wykonania 2 etapu; 20) wydzielenie wiatrołapu przy projektowanym wejściu zewnętrznym do piwnicy oraz wydzielenie pomieszczenia węzła cieplnego wraz z wyburzeniem ścianki działowej, dzielącej dotychczas pomieszczenie na dwie części; 21) wykonanie dodatkowego wyjścia z holu głównego hali sportowej od strony północno-wschodniej wraz z wykonaniem schodów zewnętrznych; 22) w otworze między salą sportową dużą i małą (rozgrzewkową) montaż ściany mobilnej modułowej z prowadnicą aluminiową górną, zabudowa prowadnicy - płyta G-K, wszystkie moduły nieprzezierne, stałe, łączone na pióro-wpust, wym. modułu - 95,30cm x 435cm, 12 modułów w okleinie HPL, moduły z płyt z atestem na trudnozapalność z wypełnieniem z wełny mineralnej na profilach aluminiowych; 23) zamurowanie otworów okiennych wewnętrznych w ścianach piętra części administracyjno-hotelowej w sąsiedztwie dużej sali; 24) wykonanie chodnika okapowego (30cm) z kostki betonowej wokół części sportowej (duża hala sportowa i mała sala rozgrzewkowa); 25) wymianę posadzki tarasu w części administracyjno-hotelowej na płyty kamienne; 26) montaż nowych daszków systemowych z akrylu o konstrukcji z profili aluminiowych nad wejściem letnim do części administracyjno-hotelowej od strony południowo-wschodniej oraz nad wejściem do części mieszkalnej od strony północno-wschodniej; 27) wymianę ścianki stalowej tworzącej wiatrołap przy wejściu głównym do części administracyjno-hotelowej oraz montaż nowej aluminiowej na pełną wysokość pomieszczenia; 28) wymianę drzwi oraz witryny w części sal konferencyjnych na aluminiowe; 29) wydzielenie schodów do piwnicy na parterze w części wschodniej budynku administracyjno-hotelowym; 30) wykonanie chodnika okapowego (30cm) z kostki betonowej wokół budynku administracyjno-hotelowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: 1) dokumentacji projektowej; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; Cenę oferty należy wyliczyć na podstawie dokumentacji projektowej. Przedmiary robót stanową jedynie dokument pomocniczy do wyliczenia ceny oferty. Nie zwalnia to jednak wykonawcy w przypadku wystąpienia innych prac niż określone w przedmiarach robót a koniecznych do wykonania ze względów technologicznych dla realizacji przedmiotowego zamówienia do uwzględnienia tych kosztów w cenie całkowitej oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie. Zamówienie jest dofinansowane z środków Unii Europejskiej, Unii Europejskiej, z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej III Gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. Wykonawca zobowiązany będzie, na wniosek Zamawiającego, do niezwłocznego przedłożenia wszelkich informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia, które Zamawiający zobowiązany będzie przekazać Instytucji Zarządzającej Programem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej – na konto Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem – Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Nr 51 8909 0006 2000 0000 0299 0006 z adnotacją – Wadium przetargowe - TERMOMODERNIZACJA HALI SPORTOWEJ b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wymienione w lit. b-e w formie nienaruszonego oryginału należy zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 21.05.2019 r. do godz. 10:00. 3) Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone. 4) Zwrot wadium Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełnienia niniejszego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku złożone przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy przedłożyć oświadczenie według załącznika 3a do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3b do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3c do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3d do SIWZ 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5.4.2 SIWZ składa odpowiednio w odniesieniu do ust. 5.4.2 lit. a – c – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5.4.2. lit. a-c SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te muszą zostać wystawione z zachowaniem terminów wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców. 6) Wykonawca może dołączyć do oferty, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. 7) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 8) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9) Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w SIWZ Wykonawcy winni składać w następującej formie: a) oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców – składane są w oryginale; b) pozostałe dokumenty, o których mowa SIWZ – składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 12) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 5.4.1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. 5.4.2 i 5.4.3. SIWZ jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 14) W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 15) W przypadku, przedstawienia Zamawiającemu dokumentów w innym języku niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 16) Zamawiający zastrzega, że w zgodzie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 17) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 18) Zamawiający dopuszcza powierzenie całości/części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach