Przetargi.pl
Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71804 Szczecin, ul. Czesława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9
    71804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - termomodernizację elewacji, - prace malarskie, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych. Warunki realizacji zamówienia: 1. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) dostarczenie zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a) oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy przez osobę wskazaną w ofercie, b) uwierzytelnionych kopii zaświadczeń właściwych izb samorządu zawodowego potwierdzają-cych wpis ww. osoby na listę członków danej izby oraz uwierzytelnionych kopii uprawnień budowlanych, c) harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego, iż data rozpoczęcia robót nastąpi z dniem przekazania terenu budowy, celem zatwierdzenia przez zamawiającego. Harmonogram musi być sporządzony przy założeniu, iż jednostką rozliczeniową jest tydzień. Nie przedłożenie harmonogramu w wyżej wskazanym terminie spowoduje iż zamawiający:  uzna, że wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a zatem zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Prawo zamówień publicznych,  wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych, złożonych w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 przywołanej powyżej ustawy; 2) protokolarne przejęcie od zamawiającego terenu robót budowlanych; 3) realizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, poprzez odpowiednio wykwalifikowaną załogę, posiadającą niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych jej robót; 4) wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami powstałymi na skutek poczynionych uzgodnień; 5) stosowanie wyłącznie wyrobów i materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do używania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.); 6) uzgadnianie z zamawiającym rodzajów materiałów przed ich zastosowaniem i montażem; 7) przeprowadzanie na własny koszt wszelkich, wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, a także sporządzanie wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym); 8) wykonanie, w celu zrealizowania i oddania przedmiotu umowy, wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i towarzyszących; 9) zgłaszanie zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz umożliwienie ich odbioru; 10) oznaczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terenu robót budowlach (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie miejsca realizacji robót oraz stref niebezpiecznych); 11) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi w tym zakresie uzgodnieniami; 12) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej (prowadzenie robót budowlanych musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i ppoż.), 13) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; 14) zabezpieczenie mienia zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach i na terenie, gdzie prowadzone są roboty (wykonawca odpowiadał będzie za jego ewentualną utratę, zniszczenie lub uszkodzenie); 15) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie następujących dokumentów w formie zgodnej z art. 3 pkt 13 i art. 46 ustawy Prawo budowlane: a) dziennika budowy, b) protokołów odbioru robót, c) zgłoszenia zamawiającemu odbioru robót, 16) usuwanie na bieżąco, na koszt własny, z terenu robót wszelkich odpadów, śmieci i innych zbędnych materiałów oraz urządzeń; 17) codzienne porządkowanie obiektu po zakończeniu robót do stopnia umożliwiającego normalne jego funkcjonowanie; każdy udokumentowany przypadek pozostawienia nieuporządkowanego terenu robót skutkował będzie naliczeniem kary umownej; 18) usunięcie po zakończeniu robót, na własny koszt, poza teren robót budowlanych wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz pozostawienia całego terenu robót w stanie uporządkowanym i odtworzenie ewentualnych uszkodzeń; 19) sukcesywne, w trakcie realizacji robót, wywożenie i utylizacja wszelkich pozostałości budowlanych; 20) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących gospodarki odpadami, z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego. Wszelkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach realizacji przedmiotu umowy robót, wymagające wywozu, np. robót rozbiórkowych ziemnych stanowią własność wykonawcy, będącego wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli jest to niemożliwe z przyczyn technologicznych bądź nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób zagospodarowania tych odpadów, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy; 21) zwrócenie zamawiającemu oraz przetransportowanie do wskazanego miejsca zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej – po stwierdzeniu możliwości ponownego jej wykorzystania, potwierdzonej notatką z oględzin; 22) uczestnictwo w spotkaniach konsultacyjnych, które odbywać się będą w dni robocze, poprzez oddelegowanie kierownika budowy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy; 23) prowadzenie na bieżąco pisemnej listy zawierającej aktualny wykaz osób przewidzianych do wykonania robót po jego stronie. Lista ta w każdym czasie będzie dostępna u kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego; 24) dostarczenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej (1 egzemplarz) i elektronicznej na pendrive (1 egzemplarz) najpóźniej do dnia przystąpienia do podpisania protokołu końcowego odbioru robót, zawierającej ponumerowane, opisane, posegregowane i spięte w skoroszyty niezbędne dokumenty. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać co najmniej nw. elementy: • deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające wyrób do obrotu na terenie RP, • protokoły badań i sprawdzeń, • protokół z przeszkolenia pracownika użytkownika w zakresie eksploatacji wbudowanych urządzeń i systemów (o ile zachodzi taka potrzeba), • inne dokumenty wymagane prawem budowlanym, • oświadczenie kierownika budowy, • dziennik budowy; 2. Wykonawca nie ma prawa przenoszenia praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich bez zgody zamawiającego wyrażonej na piśmie. 3. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane, przy czym zmiana tej osoby w stosunku do wykazu zawartego w ofercie (na druku stanowiącym Załącznik nr 10), a także w trakcie trwania budowy wymaga każdorazowej akceptacji i zatwierdzenia przez zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty w zakresie montażu izolacji, - roboty tynkarskie. 5. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 4, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Na każde wezwanie zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu dowód zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 4, w postaci oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz d) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy i podwykonawcy; 7. Wykonawca musi również prowadzić na bieżąco listę zawierającą wykaz osób przewidzianych do wykonania robót. Lista ta, w każdym czasie, będzie dostępna u kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o. ul Czesława 9, 71-504 Szczecin nr 36 1020 4795 0000 9702 0259 2996 z dopiskiem: „wadium w przetargu nieograniczonym na termomodernizację elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie”, 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 4. Oferta wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium, zostanie przez zamawiającego odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, zgodnie z postanowieniami pkt. 3 Rozdziału I SIWZ (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden, wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także powyższe oświadczenie dotyczące tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią pkt. 3 Rozdziału V SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) odpowiednie pełnomocnictwa – tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, wykonawca składa oświadczenie (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach