Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chałupkach objęta projektem: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krzyżanowice"

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chałupkach objęta projektem: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krzyżanowice"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chałupkach objęta projektem: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krzyżanowice”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Budynek szkoły o kubaturze 9.488,45 m3 położny jest przy ul. Szkolnej 7 w Chałupkach, Gmina Krzyżanowice, na działce nr 211/1, obręb Chałupki. 1) Zakres zadania obejmuje m.in.: a)Wykonanie izolacji termicznej ścian i dachu w tym : •docieplenie dachu metodą wdmuchiwania granulatu w przestrzeń między stropową docieplenie dachu sali gimnastycznej styropapą, •podmurowanie attyk, wykonanie nowych obróbek, orynnowania, wykonanie nowej belki do mocowania rynien, •wykonanie pokrycia z pap termozgrzewalnych; •izolacja ścian nadziemia wykonanie nowych tynków, •izolacja ścian piwnicznych oraz dostawa i montaż doświetlaczy piwnicznych, •izolacja przeciwwilgociowa pionowa, •wykonanie nowych tynków, b)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (demontaż krat, montaż częściowy w miejscach wskazanych, wymiana wszystkich okien wraz z nawiewnikami, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe oraz stalowe, częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej). c)Wykonanie nowej kotłowni gazowej wspomaganej pompą ciepła w zakresie: •wymiana rurociągów i grzejników, •wykonanie kotłowni gazowej, •wykonanie komina systemowego •wykonanie instalacji gazu do kotłowni, •montaż pompy ciepła o mocy 60kW. d)Wykonanie nowej instalacji CO i CWU remont. e)Wymiana instalacji elektrycznej: •wymiana okablowania i gniazd, •przebudowa instalacji elektrycznej na energooszczędną - zmiana oświetlenia na LED, •wymiana rozdzielnic wraz wyposażeniem, •przebudowa ogromu oraz uziomu otokowego, •przebudowa linii napowietrznej. f)Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kW g)Roboty towarzyszące: •odtworzenie terenu (nawierzchnie z kostki wokół budynku), •roboty murowe (wykonanie wejścia do kotłowni), •obudowy grzejników na sali gimnastycznej, •wykonanie posadzki w sali (bez podpiwniczenia), •sala gimnastyczna - naprawa pęknięć ścian prętami (pręty poziome w fugach), •roboty wykończeniowe – malowanie. 2)W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania. Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania w odległości 8 km, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. 4. Wadium może zostać wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy w Banku Spółdzielczym Krzyżanowice, Nr konta 33 8474 0007 2001 0000 0013 0015. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy pakietu i zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenia na kopii daty i godziny wniesienia). 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a)nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, c)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca do terminu określonego w pk. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać: - Formularz ofertowy – załącznik nr 1; - Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności; - Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2- 5.3 – załączniki nr 2 i 6 do SIWZ; - Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach