Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 18 przy Al. J. Długosza 8 w Lublinie – dokończenie zadania” - zadanie inwestycyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 18 przy Al. J. Długosza 8 w Lublinie – dokończenie zadania” - zadanie inwestycyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 18 przy Al. J. Długosza 8 w Lublinie – dokończenie zadania” w zakresie: 1. robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe, b) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem hydroizolacji, c) docieplenie ścian zewnętrznych powyżej terenu z kolorystyka elewacji, d) docieplenie stropodachów, e) częściowa wymiana ślusarki okiennej z pcv i drzwiowej z aluminium, f) remont pokrycia dachów z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem dachu, g) remont daszku nad wejściem głównym oraz daszków nad pozostałymi wejściami, h) remont schodów zewnętrznych do zaplecza kuchni, i) remont studzienek doświetlających pomieszczenia piwnic, j) remont opaski, k) remont pochylni dla niepełnosprawnych, l) remont placu przy wejściu głównym, ł) remont schodów terenowych, m) remont dojść wokół budynku z odprowadzeniem wód opadowych na teren, n) roboty budowlane towarzyszące termomodernizacji wewnętrzne i zewnętrzne, o) wywóz i utylizacja gruzu, 2. robót budowlanych – wejście i schody zewnętrzne do sali gimnastycznej: a) wykucie otworu w ścianie zewnętrznej, b) wykonanie schodów zewnętrznych i balustrady, c) wykonanie zadaszenia nad wejściem, d) wykonanie dojść, e) remont opaski wokół budynku z odprowadzeniem wód opadowych na teren, f) roboty budowlane towarzyszące, 3. robót sanitarnych: a) roboty demontażowe istniejącego układu pomiarowego instalacji wody zimnej, b) roboty demontażowe poziomów instalacji wody zimnej, c) roboty demontażowe instalacji wody przeciwpożarowej (hydrantowej), d) przebudowa układu pomiarowego z rozdziałem wody zimnej bytowej i wody przeciwpożarowej, e) adaptacja instalacji wody zimnej – wymiana poziomów wodociągowych, f) przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej (hydrantowej), g) adaptacja pomieszczenia wodomierza, h) adaptacja pomieszczenia wymiennikowni, i) towarzyszące roboty budowlane, j) dostawa i montaż obudów grzejników, k) dostawa i montaż nawietrzaków okiennych, l) dokonanie płukania, dezynfekcji, prób i rozruchu dostarczonych urządzeń i instalacji, 4. robót elektrycznych: a) demontaż istniejącej instalacji odgromowej, b) demontaż istniejącego oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku, c) demontaż zewnętrznych kamer monitoringu CCTV, d) montaż instalacji odgromowej tj: zwodów poziomych, ochrony kominów i urządzeń na dachu budynki, przewodów odprowadzających i uziemienia, e) montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego tj: oświetlenia terenu wokół budynku, oświetlenia wejść do budynku, f) montaż zdemontowanych kamer monitoringu CCTV, g) montaż instalacji elektrycznych zasilania i sterowania wymiennikowni tj: zasilania, instalacji kabli i przewodów, ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, czujnika temperatury zewnętrznej, zasilania i okablowania systemu zarządzania energią oraz połączeń wyrównawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: 6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokument, o którym mowa w ppkt 8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 9 stosuje się. 10. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. III. 5.1) ppkt.3. Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach