Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Koronowie – budynek przy ul. Dworcowej 5

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 92350665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Koronowie – budynek przy ul. Dworcowej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego w Koronowie – budynek przy ul. Dworcowej 5. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: - roboty polegające na polepszeniu izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych: ścian fundamentowych, nadziemnych, stropodachu, poprzez docieplenie styropianem, - wymianę stolarki zewnętrznej, - montaż nowego oświetlenia wewnętrznego wraz z przebudową instalacji energetycznej (w tym wykonanie nowych linii zasilających , tablic i rozdzielni, nowego okablowania oraz gniazd i włączników) oraz teletechnicznej (w tym montażu urządzeń teletechnicznych – it, cctv, alarmowych tv, kd wraz z okablowaniem) , - montaż instalacji fotowoltaicznej nie mniejszej niż 5,67 kWp wraz z montażem konwertera PV blokującego wypływ do sieci nadwyżki energetycznej tzw. „Bloker”, - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wody użytkowej, instalacji wod-kan, instalacja nowych urządzeń sanitarnych, - wykonanie nowej instalacji wentylacji wraz z wszelkimi centralami wentylacyjnymi, układami przewodów wentylacyjnych oraz zaślepienie przewodów wentylacji grawitacyjnej, - wszelkie prace odtworzeniowe zarówno wewnętrzne oraz zewnętrzne : tj, wykonanie nowego orynnowania oraz oblachowania, instalacji odgromowej wykonania nowych powłok malarskich, posadzkarskich, glazurniczych, wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi i odtworzeniowymi tj. robót ziemnych, wykonaniu nowej opaski wokół budynku. W przypadku prac odtworzeniowych wymagane będzie ujednolicenie pod względem estetyki każdego pomieszczenia. Tzn. niedopuszczalne jest częściowe malowanie ścian czy uzupełnianie płytek jeśli nie będzie to spójne z całą ścianą, czy pomieszczeniem. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2. Zamawiający wymaga aby zakres robót objęty decyzją o pozwoleniu na budowę (wentylacja mechaniczna) uzyskał pozwolenie na użytkowanie obiektu do dnia 31.08.2020 r. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w siwz i załącznikach do siwz, w tym z: dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami , w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ---
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku do siwz pn. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) *pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.8 1) niniejszej siwz, 3) * pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) załącznik do formularza ofertowego - oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a uPzp – wzór załączony do siwz. 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 7) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, zażąda przedłożenia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.7.2) siwz. 8). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y powinien/ny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę opisane zostały w rozdziale III pkt 9 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach