Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 w Pyrzycach – Etap II

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Lipiańska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 881 13 00 , fax. 91 506 55 00
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
    Lipiańska 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 881 13 00, fax. 91 506 55 00
    REGON: 81168416600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 w Pyrzycach – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania polegającego na głębokiej termomodernizacji budynku i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 w Pyrzycach. Przedmiotowy budynek szkolny zajmowany jest przez Zespół Szkół nr 1 im Noblistów Polskich. Budynek mieści w sobie pomieszczenia wykorzystywane na funkcję edukacyjną wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, w tym salę gimnastyczną, ponadto w szczycie jednego ze skrzydeł zlokalizowane są lokale mieszkalne. Łączna kubatura wynosi 14 257 m3, powierzchnia zabudowy całego obiektu 1 258 m2. Zakres rzeczowy umowy będzie obejmował: 1) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania; 2) montaż rurociągów i grzejników; 3) montaż nawietrzaków podokiennych; 4) napełnienie i przetestowanie instalacji. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy przedstawiają załączniki do SIWZ: 1) projekt budowlany i wykonawczy; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) tabela elementów scalonych; 4) przedmiar robót. Tabela elementów scalonych i przedmiar robót mają jedynie charakter pomocniczy i nie należy ich traktować jako dokumentu ograniczającego zakres przedmiotu zamówienia. W szczególności jeżeli okaże się, że do wykonania przedmiotu zamówienia potrzebne będzie wykonanie robót w większym zakresie lub ilości niż przewidziane w tabeli/przedmiarze, to Wykonawca ma bezwzględny obowiązek wykonać te roboty w tym zakresie w ramach zaoferowanego wynagrodzenia. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca obowiązany jest ustalić z użytkownikiem i uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminy realizacji robót jak najmniej kolidujące z funkcjonowaniem placówki. Zajęcia lekcyjne będą prowadzone od 1 września 2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego użytkowania obiektu przez osoby w nim przebywające poprzez odpowiednie zabezpieczenie strefy robót – wydzielenie miejsc przechowywania materiałów budowlanych, wydzielenie strefy robót przez oznakowanie i zabezpieczenie, informowanie użytkownika o miejscach i zakresie wykonywanych robót, itp. Wykonawca na etapie realizacji robót winien zapewnić stały dostęp do obiektu uczniom, pracownikom i użytkownikom termomodernizowanej placówki. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących roboty montażowe instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiający wymaga, aby do dnia 31 sierpnia zamówienie zostało zrealizowane w 90% wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych wraz z ofertą: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz w załączniku nr 3 do SIWZ potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, składa każdy z Wykonawców; 3) upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców; 4) pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Oświadczenie, które Wykonawca złoży w terminie 3 dni po otwarciu ofert - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, z Wykonawcami którzy również złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach