Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – jednostki oświatowe

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – jednostki oświatowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej - jednostek oświatowych, obejmującej Publiczne Przedszkola nr 4, 5, 7, 11, 13 i 18 w Pile. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1) Część 1 – Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 przy ul. Kusocińskiego 10 A w Pile, 2) Część 2 – Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 5 przy ul. Konopnickiej 7 w Pile, 3) Część 3 – Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 11 przy ul. Św. Jana Bosko 2 w Pile, 4) Część 4 – Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 13 przy ul. Kraszewskiego 2 w Pile, 5) Część 5 – Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile przy ul. Trentowskiego 3. 4. Każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 5. Ogólny zakres prac dla każdej części obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę, 2) sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych oraz uzyskanie do nich wynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji, 3) zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) przeprowadzenie robót budowlanych z materiałów dostarczonych przez siebie, 5) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, warunków technicznych, zezwoleń, o dopuszczeniu obiektu do użytkowania. 6. Zakres rzeczowy oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia określają Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU), stanowiące odpowiednio załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d i 7e do SIWZ. 7. Zamawiający posiada audyty energetyczne budynków jednostek oświatowych i udostępni je wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. 8. Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia została wykonana na warunkach i zasadach określonych w PFU odpowiedniej części przedmiotu zamówienia, w SIWZ oraz we wzorze umowy dotyczącej tej części, które stanowią odpowiednio załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d i 6e do SIWZ. 9. Programy Funkcjonalno-Użytkowe stanowią integralną część SIWZ i wymagania określone w nich są obowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach