Przetargi.pl
Szkoła Podstawowa nr 2 – budowa stanowisk rowerowych, wyposażenie boisk, urządzenia wykorzystujące odnawialne źródła energii, zieleń

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkoła Podstawowa nr 2 – budowa stanowisk rowerowych, wyposażenie boisk, urządzenia wykorzystujące odnawialne źródła energii, zieleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stanowisk rowerowych, wyposażenie boisk, urządzenia wykorzystującego odnawialne źródła energii na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile przy ul. Roosevelta 12. Zakres prac obejmuje w szczególności: - montaż elementów małej architektury, w tym ławek, stojaków na rowery, stacje naprawy rowerów, stoły do gry w szachy i tenisa ziemnego, - montaż elementów siłowni zewnętrznej, - wymianę utwardzeń syntetycznych wraz z podbudową skoczni w dal, - wykonanie stanowiska do pchnięcia kulą, - wykonanie utwardzeń pod stojaki rowerowe i montaż stojaków rowerowych, - wykonanie piłkochwytów przy boiskach o wys. 8 m, - remont skalniaków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne roboty budowlane oraz montażowe zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy są dokumentami pomocniczymi do wykonania wyceny oferty. 4. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz atesty. 5. W Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym. Wykonawca musi uwzględnić również koszty związane z nadzorem dla prowadzonych prac oraz winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące (należy uwzględnić też koszt obsługi geodezyjnej, tzn. wyznaczenie w terenie elementów nowo montowanych). 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej wszelkich niezbędnych prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz zabezpieczeniowych, (jeśli taka konieczność wystąpi). 8. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), ogrodzenie miejsca robót, oznakowanie i zabezpieczenie pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. 10. Jeżeli w SIWZ lub innych dokumentach przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach