Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim

Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 777-46-58 , fax. 58 777-46-472
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim
    ul. Kościuszki 30
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 777-46-58, fax. 58 777-46-472
    REGON: 32189100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@starogard-gd.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30 oraz przy ul. Kościuszki 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz czynności personelu sprzątającego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne/. 3. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia sprzątania 1/ czynności wykonywane jako praca ciągła raz dziennie: a/ zamiatanie, odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, sprzątanie kabiny windowej (podłoga, ściany, sufit, drzwi i framugi drzwi), b/ usuwanie śmieci to znaczy, między innymi opróżnianie koszy, niszczarek, c/ ścieranie kurzu z krzeseł, biurek, szaf i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach, d/ odkurzanie ręczne drzwi, parapetów okiennych, listew ozdobnych, e/ usuwanie kurzu i zmywanie przeznaczonym do tego celu środkiem czyszczącym (o stężeniu substancji aktywnych zgodnych z zaleceniami producenta oraz właściwymi normami), urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniach tj. telefonów, komputerów (komputerów z wyłączeniem klawiatury), f/ mechaniczne usuwanie (za pomocą odkurzacza) kurzu z mebli tapicerskich, podłóg, wykładzin podłogowych i dywanów, zamiatanie korytarza oraz każdorazowe umycie podłóg na mokro przy użyciu właściwych dla danej powierzchni środków chemicznych (o stężeniu substancji aktywnych zgodnych z zaleceniami producenta oraz właściwymi normami), g/ przecieranie na wilgotno ścian wyłożonych płytkami, lamperii w pomieszczeniach sanitarnych, umywalniach, oraz codzienne mycie urządzeń sanitarnych, h) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, worków w koszach i niszczarkach. 2/ czynności wykonywane okresowo: a/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż co siedem dni: - mycie z użyciem właściwych środków chemicznych podłóg, pokrytych wykładzinami zmywalnymi, płytkami ceramicznymi, parkietem lub innymi materiałami; - dezynfekowanie za pomocą specjalnych środków muszli i umywalek w sanitariatach; - mycie ścian pokrytych płytkami glazurowanymi w sanitariatach; - zmycie i wypolerowanie właściwym, przeznaczonym do tego celu środkiem powierzchni mebli oraz zewnętrznych stron drzwi; - usuwanie pajęczyn. b/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż co czternaście dni: - zmywanie parapetów, drzwi i lamperii. c/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc: - dezynfekowanie za pomocą specjalnych środków powierzchni pomieszczeń archiwów zakładowych; d/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w roku: - mycie okien; - mycie lamp; - pranie firan (ilość 9 okien). e/ według potrzeb, jednak nie rzadziej jak jeden raz w roku zgodnie z harmonogramem: - pranie wykładzin dywanowych - polimeryzacja podłóg ciągów komunikacyjnych i innych pomieszczeń, w których podłogi są wykończone powierzchniami wymagającymi powyższych czynności w celu utrzymania wysokich walorów estetycznych jak i właściwej ich konserwacji; f/ sprzątanie archiwów przecieranie podłóg na mokro raz na kwartał oraz powierzchnie podłóg pomieszczeń archiwów powinny, być dezynfekowane 1 raz w miesiącu. g/utrzymywanie czystości terenów na zewnątrz budynku: utrzymanie czystości terenów zewnętrznych poprzez zamiatanie, usuwanie śmieci, a także odśnieżanie i posypywanie piaskiem, solą oraz środkami antypoślizgowymi w okresie zimowym, w tym: 1. zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych, 2. zamiatanie i odśnieżanie podjazdu dla niepełnosprawnych, 3. zamiatanie i odśnieżanie chodników, 4. zamiatanie i odśnieżanie parkingu przed wejściem do Sądu, 5. posypywanie piaskiem, solą i środkami antypoślizgowymi schodów wejściowych i chodników (piasek, sól i środki antypoślizgowe Wykonawca powinien wliczyć w koszty usługi), Powierzchnie zewnętrzne (ciągi komunikacyjne, chodniki, parkingi) w okresie zimowym powinny być „przejezdne” i „przechodnie” w godzinach pracy sądu oraz co najmniej 1 godzinę przed jego otwarciem oraz 1 godzinę po jego zamknięciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 5 000,00 PLN 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK nr: 92 1130 1017 0021 1001 0490 0004 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia oraz numer Zadania z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a wymaganej przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 107 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, minimum jeden Wykonawca musi spełniać ten warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach