Przetargi.pl
Świadczenie usługi sterylizacji sprzętu medycznego wraz z transportem

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sterylizacji sprzętu medycznego wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi sterylizacji sprzętu medycznego wraz z transportem 1. Wykonawca zobowiązany jest własnym transportem na swój koszt i ryzyko odebrać od Zamawiającego materiały będące przedmiotem sterylizacji oraz dostarczyć je do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania w szczególnych sytuacjach również usługi sterylizacji i dezynfekcji. 2. Odbiór poszczególnych pakietów od Zamawiającego odbywać się będzie sukcesywnie przez cały okres trwania umowy na podstawie pisemnych zleceń częściowych składanych przez Zamawiającego przy przekazywaniu materiałów, potwierdzonych podpisanym przez obie strony protokołem zdawczo-odbiorczym (Zamawiający dopuszcza stosowanie wzoru protokołu zdawczo-odbiorczego stosowanego u Wykonawcy), z częstotliwością 7 razy w tygodniu: HARMONOGRAM REALIZACJI USŁUGI STERYLIZACJI PONIEDZIAŁEK - przyjazd „czysty materiał „ godzina 6.00 wyjazd „ brudny materiał „ godzina 6.30 przyjazd „czysty materiał „ godzina 14.30 wyjazd „ brudny materiał „ godzina 15.00 przyjazd „czysty materiał „ godzina 21.00 wyjazd „ brudny materiał „ godzina 21.30 WTOREK – PIĄTEK jw. SOBOTA - przyjazd „czysty materiał „ godzina 6.00 wyjazd „ brudny materiał „ godzina 6.30 przyjazd „czysty materiał” najpóźniej do godziny 14.30 NIEDZIELA – wyjazd „ brudny materiał „ godzina 6.30 przyjazd „ czysty materiał „ najpóźniej do godziny 14.30 przyjazd i wyjazd dotyczy miejsca : Szpital Żeromskiego Wykonanie usługi od momentu odbioru materiału do sterylizacji i dostarczenia do punktu zdawczo—odbiorczego Zleceniodawcy odbywać się będzie w niżej określonym czasie: a) materiał odebrany o godz. 6:30 dostarczony zostanie do godz. 14:30 – 15:00 w danym dniu; b) materiał odebrany o godz. 15:00 zostanie dostarczony do godz. 21.00 - 21:30 w da-nym dniu; c) materiał odebrany o godz. 21:30 zostanie dostarczony do godz. 6:00 - 6:30 dnia na-stępnego. Od poniedziałku do niedzieli ewentualnie usługa „ CITO „ zgodnie z pkt 3 i 4 opisu. 3. W wyjątkowych sytuacjach powodujących konieczność świadczenia usług w niedziele, święta lub inne dni wolne od pracy, a także w przypadkach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się wykonać zlecenie po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia. 4. Dojazd i odbiór materiału od Zleceniodawcy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu zgłoszenia telefonicznego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamawianej usługi w terminie , jak w harmonogramie. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian w częstotliwości transportu oraz w godzinach transportu, obie strony zobowiązane są uzgodnić je co najmniej 24 godziny przed planowanymi zmianami. 6. Punktem wydawania i przyjęć pakietów są specjalnie do tego przeznaczone pomieszczenia Zamawiającego znajdujące się w suterenie w budynku głównym Szpitala. 7. Zamawiający przekazuje do sterylizacji bądź dezynfekcji pakiety bądź pojedyncze narzędzia, w pojemnikach Wykonawcy spisanych w protokołach zdawczo-odbiorczych, zawierających w opisie dane dotyczące rzeczy przekazywanych wraz z zaleceniami dotyczącymi pakowania oraz rodzaju pakietu. 8. W razie wątpliwości co do sposobu sterylizacji, dezynfekcji przekazanego wyrobu medycznego Wykonawca może żądać dostarczenia instrukcji producenta danego wyrobu medycznego lub ustnego oświadczenia Zamawiającego. 9. Ze względów epidemiologicznych szczegółowe sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym przekazanego asortymentu do sterylizacji, dezynfekcji odbywać się będzie w komorze przyjmowania u Wykonawcy. Zamawiający będzie informowany w formie pisemnej przesyłanej telefonicznie i/lub pocztą elektroniczną, o wszystkich wykrytych na tym etapie nieprawidłowościach. Wykonawca nie będzie odpowiadał za braki lub uszkodzenia rzeczy, stwierdzone podczas kontroli ilościowej i jakościowej, pod warunkiem, że o stwierdzonych brakach i uszkodzeniach niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 10. Po wykonanej usłudze Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania każdej partii rzeczy, w szczególności datą sterylizacji i datą ważności pakietu. 11. Po wykonaniu usługi Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu narzędzia wraz z podpisanym przez obie strony protokołem zdawczo-odbiorczym (Zamawiający dopuszcza stosowanie wzoru protokołu zdawczo-odbiorczego stosowanego u Wykonawcy), potwierdzającym prawidłowość wykonania usługi oraz kopię dokumentacji procesowej. 12. Za termin wykonania usługi w ramach zlecenia częściowego uważa się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wymienionego w pkt 10, przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 13. Wykonawca jest zobowiązany sporządzać i przekazywać Zamawiającemu Raporty - protokoły wydania dla poszczególnych ośrodków kosztów wskazanych przez Zamawiającego, za miesiąc poprzedni, z uwzględnieniem rodzajów oraz ilości pakietów dla poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego. 14. Sporządzone przez Wykonawcę ww. zestawienie za dany miesiąc stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT, obejmującej wynagrodzenie za zrealizowane usługi. 15. Zamawiający po otworzeniu zestawu, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości ilościowych i jakościowych, po odnotowaniu i potwierdzeniu tych niezgodności z „potwierdzeniem ilości narzędzi w zestawie” zobowiązany jest do opisania zaistniałej niezgodności w protokole „niezgodności dostawy” i przesłania go do Wykonawcy w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji w terminie do 36 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego rozpatrzenia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi droga elektroniczną w terminie nie dłuższym niż 3 dni od momentu otrzymania reklamacji (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). 16. Zamawiający w punkcie przyjęć sterylnego sprzętu dokonuje kontroli jakości opakowań sterylizacyjnych oraz zgodność ilościową przyjmowanego asortymentu z protokołem zdawczo-odbiorczym. Niezgodności zostaną odnotowane w protokołach zdawczo – odbiorczych. 17. Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia rzeczy po sterylizacji w przypadku: a) oddania po sterylizacji pakietów zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku wykonania usługi, b) braku właściwego opakowania pakietów, c) braku oznakowania opakowania pakietów zgodnie z wymogami określonymi w pkt 9. 18. W przypadku, o którym mowa w pkt 15, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany reklamowanych pakietów na pakiety nowe tego samego rodzaju w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż 72 godziny od chwili zgłoszenia reklamacji. 19. W przypadku, o którym mowa w pkt 16, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego nie później niż w terminie 24 godzin usunięcia stwierdzonych braków. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za przekazane sprzęt medyczny od przejęcia od Zamawiającego do momentu zwrotu wysterylizowanych pakietów Zamawiającemu. 21. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za cały proces technologiczny w wyniku, którego powstaje materiał sterylny. 22. Wykonawca gwarantuje określony na opakowaniu okres sterylności sprzętu medycznego. 1) pakiety przygotowane dla oddziałów, poradni: - pojedyncze opakowanie papierowo-foliowe - 1 m-c - dwie warstwy papieru krepowanego - 1 m-c - podwójne opakowanie papierowo-foliowe - 3 m-ce 2) pakiety przygotowane dla bloku operacyjnego: - dwie warstwy papieru krepowanego - 1 m-c - pojemnik sterylizacyjny z podwójną pokrywą wyposażoną w filtry - 3 m-ce - pojedyncze opakowanie papierowo-foliowe - 3 m-ce - podwójne opakowanie papierowo-foliowe - 6 m-cy 23. W ramach usługi prowadzona jest przez Wykonawcę pełna dokumentacja zdawczo-odbiorcza oraz pełna dokumentacja procesowa. 24. Wykonawca jest zobowiązany przechowywać dokumentację dotyczącą sterylizacji rzeczy Zamawiającego przez okres nie krótszy niż 20 lat. 25. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi sterylizacji przez Wykonawcę zobowiązany jest on niezwłocznie pisemnie powiadomić Zamawiającego podając przyczyny niemożności świadczenia usług oraz przewidywany okres braku możliwości realizowania usługi. 26. Zamawiający wymaga , aby Zleceniobiorca / dostawca usługi / posiadał wdrożony i certyfikowany System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001. 27. Wykonawca (Zleceniobiorca) zobowiązany jest do zapewnienia środka transpor-tu zgodnego z wymogami epidemiologicznymi, przeznaczonego do przewozu sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych, materiału opatrunkowego, bielizny operacyjnej do i po sterylizacji, gwarantującego prawidłowe wykonanie usługi. 28. Transport materiału do i po sterylizacji odbywać się będzie w szczelnych pojem-nikach transportowych, przeznaczonych tylko i wyłącznie do tego celu, przewo-żonych środkiem transportu, o którym mowa w pkt. 27. 29. Pojemniki transportowe zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca (Zleceniobiorca). 30. Mycie i dezynfekcję środka transportu oraz pojemników transportowych gwarantuje i zapewnia Wykonawca (Zleceniobiorca). 31. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usługi zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 roku, o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku, o wyrobach medycznych oraz zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy – w pomieszczeniach spełniających konieczne wymagania sanitarne, a w wyniku procesu technologicznego powstaje wyrób znakowany: „sterylny”. 32. Wykonawca zobowiązany będzie do realizowania Usługi rzetelnie i terminowo, według najlepszej jego wiedzy, zgodnie ze standardami wynikającymi z obowiązujących norm dotyczących procesu sterylizacji, a w szczególności wg normy Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001, jak również: a. PN-EN 556-1:2002 - Sterylizacja wyrobów medycznych - Wymagania dotyczące wyrobów medycznych oznaczonych jako “STERYLNE”- Część 1: Wymagania dotyczące finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych, b. PN-EN ISO 17665-1:2008 - Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia- Ciepło wilgotne- Część 1: Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych, c. PN-EN 285:2016-03 wersja polska „Sterylizacja - Sterylizatory parowe- Duże sterylizatory”. 33. Wszystkie elementy wyposażenia sterylizatorni są oznaczone znakiem CE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90920000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy - zał. nr 1, Wypełniony wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - pkt 15.8 SIWZ; Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach