Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza przetarg
- Adres: 80818 Gdańsk, ul. Wojciecha Bogusławskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 35 10 151 , fax. 58 35 10 150
- Data zamieszczenia: 2017-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Teatr Szekspirowski
ul. Wojciecha Bogusławskiego 1
80818 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 35 10 151, fax. 58 35 10 150
REGON: 22056153800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku (80818), ul. Wojciecha Bogusławskiego nr 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego. 2. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem wydarzeń, 2) czyszczenie powierzchni podłóg, pochwytów, po zapoznaniu się z rodzajem czyszczonego materiału, stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni, zgodnie z zaleceniami producenta, w szczególności dotyczy to elementów wyłożonych marmurem, kamieniem naturalnym Vratza, panelami, drewnem, 3) w przypadku pielęgnacji elementów z bazaltu i posadzek z kamienienia naturalnego Vratza należy stosować środki, preparaty powodujące ich nabłyszczenie, posiadające właściwości antypoślizgowe po każdorazowym ich umyciu, aby nie powodowały zmatowienia powierzchni poziomych posadzek, 4) zgodnie z zaleceniem i wymogami gwarancyjnymi producenta, do pielęgnacji podłóg drewnianych olejowanych należy używać wyłącznie oryginalnych preparatów wskazanych w dokumentacji technicznej (odbiorowej) budynku, 5) czyszczenie i konserwacja foteli skórzanych, krzeseł, mebli, urządzeń oraz innych elementów wystroju i wyposażenia teatru np. parapety, zlewozmywaki, umywalki, lady w szatni, materiałami i środkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni, 6) czyszczenie elementów metalowych i szklanych wyposażenia, mycie szyb wiatrołapów, windy i innych powierzchni szklanych środkami i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych, 7) czyszczenie i odkurzanie drewnianych powierzchni ścian i sufitów (opraw oświetleniowych oraz urządzeń i elementów zamontowanych na ścianach i sufitach, itp.), 8) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, 9) mycie i czyszczenie wind ze szczególnym uwzględnieniem prowadnic drzwi, 10) czyszczenie, mycie wycieraczek przy wejściach do budynku i pomieszczeń, 11) opróżnianie koszy, odkurzanie, przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci, 12) w pomieszczeniach sanitarnych: a) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem, b) mycie podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) z zachowaniem szczególnej uwagi i staranności obszarów przy futrynach drzwi drewnianych (na styku posadzkafutryna), c) uzupełnianie środków i materiałów eksploatacyjnych, mydła, płynów, papierów, ręczników papierowych, d) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków z PCV, czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne, suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, mycie luster, powierzchni pionowych (glazura), mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, e) systematyczne utrzymanie czystości kratek wentylacyjnych i opraw sufitowych, koszy na śmieci, popielniczek itp. Zamawiający informuje, że zużycie materiałów higienicznych wg danych za 2016 r. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto: 1) zakup i dostawa materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania oraz utrzymania ww. pomieszczeń w należytej czystości (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące, odświeżające lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty, odświeżacze zapachowe powietrza itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi – zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji, 2) zapewnienie dostępności personelu Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego administracja 8.0017.00; kasa 14.0019.00, 3) zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z bieżącym harmonogramem i zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego, 4) zapewnienie nadzoru koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem, 5) dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, poza osobami wskazanymi w warunkach udziału w postępowaniu, 6) dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej), minimum raz w tygodniu, 7) niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu 60 minut po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, 8) wyposażenie personelu Wykonawcy w profesjonalne środki, osprzęt, maszyny i urządzenia zapewniające wysoki poziom wykonywanych usług, 9) zapewnienie pracownikom Wykonawcy wykonującym przedmiot Umowy, ubrań roboczych z logo Wykonawcy oraz widocznego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem pracownika, 10) prowadzenie ewidencji wykonywania usługi sprzątania oraz kontroli – raporty tygodniowe akceptowane przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, 11) dokonywanie raz w miesiącu (oraz doraźnie na prośbę Zamawiającego) kontroli Obiektu pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy), 12) osobiste stawiennictwo koordynatora (osoby nadzorującej prace osób sprzątających), w ciągu 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wszelkich widocznych nieprawidłowości w stanie czystości poszczególnych pomieszczeń, urządzeń, umeblowania lub w związku z dynamicznymi zmianami wymagającymi dostosowania harmonogramu prac do bieżących potrzeb, 13) Wykonawca zobowiązuje do zapewnienia kontaktu telefonicznego z koordynatorem, lub z jego zastępcą siedem dni w tygodniu 24 h/dobę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w dwóch siedzibach WFOŚiGW w Gdańsku w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2024-02-21 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.
Dodano: 2024-01-26 - Usługa sprzątania dwóch budynków oraz terenu zewnętrznego Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2
Dodano: 2024-01-18 - Utrzymanie czystości w obiektach SPZOZ "Uzdrowisko Sopot" w Sopocie oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105.
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-12-27 - Utrzymanie czystości w obiektach SPZOZ "Uzdrowisko Sopot" w Sopocie oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.
Dodano: 2023-12-13 - Sprzątanie pomieszczeń szkolno – biurowych w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słupsku w 2024 r.
Dodano: 2023-10-23 - „Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP) – Centrum Rozwoju Talentów, w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 472D w Gdańsku.”
Dodano: 2023-09-01 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2023
Dodano: 2022-12-15