Przetargi.pl
Świadczenie usługi oświetleniowej, polegającej na utrzymaniu oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Mikołów w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi oświetleniowej, polegającej na utrzymaniu oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Mikołów w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi oświetleniowej, polegającej na utrzymaniu oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Mikołów w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów. 3.2. Zakres czynności: 1) bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, 2) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95 % całości, 3) wymiana uszkodzonych źródeł światła, kloszy opraw, 4) wymiana cyfrowych sterowników astronomicznych, drzwiczek, osłon wnęk słupowych, tabliczek bezpiecznikowych, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci kablowej i napowietrznej, 5) utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła, 6) mycie zabrudzonych kloszy opraw ulicznych raz w roku – dotyczy opraw o kształcie kuli, a pozostałych kloszy przy wymianie źródeł światła, 7) wycinka gałęzi drzew będących w kolizji ze słupami, oprawami i przewodami oświetlenia ulicznego, 8) wykonywania nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, 9) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, 10) lokalizacja i naprawy uszkodzonych kabli, przewodów sieci napowietrznych oraz przywrócenia terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, 11) malowanie skorodowanych słupów metalowych, wysięgników, drzwiczek, osłon i wnęk słupowych, 12) zabezpieczenie zerwanych przewodów, uszkodzonych słupów i wnęk słupowych na skutek kradzieży, wichur, kolizji drogowych, zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu – dotyczy również oświetlenia w okresie gwarancji, 13) pionowanie (prostowanie) pochylonych słupów eksploatowanego oświetlenia ulicznego, 14) kontroli inspekcyjnej w godzinach nocnych stanu sprawności oświetlenia, wykonywane wg ustaleń roboczych, przy udziale Zamawiającego, 15) wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów izolacji kabli dla oświetlenia ulicznego oznaczonego w załączniku nr 1 umowy. 16) wykonywanie comiesięcznych raportów wykazujących daty przyjętych usterek i daty ich usunięcia oraz przekazania tych raportów Zamawiającemu e-mailem w terminie do 10 dnia następnego miesiąca, 17) dokonywanie wymiany źródeł światła tylko w porze nocnej, 18) każdorazowego potwierdzania Zamawiającemu usunięcia zgłoszonych usterek pocztą elektroniczną w ciągu jednego dnia od daty zakończenia robót, 19) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych poważnych awariach oświetlenia drogowego, 20) usuwanie awarii zgłoszonych przez Zamawiającego lub mieszkańców danej ulicy, dotyczących braku oświetlenia na całym odcinku ulicy, obejmującym więcej niż 3 punkty świetlne – w terminie do 24 h. 21) naprawa niesprawnych, pojedynczych punktów świetlnych, najpóźniej w terminie …… dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego lub mieszkańców, 22) mycie zabrudzonych kloszy opraw oświetlenia ulicznego o kształcie kuli wyszczególnionych w załączniku nr 1, raz w roku po okresie zimowym, do 30 maja 2020 r. i w 2021 r. oraz pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wykonaniu tych czynności. Zakres czynności obejmuje również: Montaż i demontaż we wskazanych miejscach dekoracyjnego oświetlenia świątecznego, tj. stelaży ozdobnych słupowych LED 87 szt oraz wykonanie ich przeglądów i ewentualnych napraw przed sezonem zimowym, montaż kurtyn świetlnych LED 22 szt, sopli świetlnych LED 70 mb, warkoczy świetlnych LED na choinki 90 szt i na drzewka 4 szt. Podłączenie i odłączenie zasilania elektrycznego we wskazanych miejscach dekoracyjnego oświetlenia świątecznego LED, tj. stelaży ozdobnych zabudowanych na stałe na słupach sieci nN skojarzonej z oświetleniem ulicznym 75 szt. Utrzymanie w stałej sprawności technicznej opuszczanych skrzynek rozdzielczych (szt 4) zasilających oświetlenie świąteczne Rynku. Montaż i demontaż we wskazanych miejscach nowo zakupionego dekoracyjnego oświetlenia świątecznego tj: 1) montaż stelaży ozdobnych słupowych wraz z zasilaniem elektrycznym, 2) demontaż stelaży ozdobnych słupowych wraz z zasilaniem elektrycznym, 3) montaż i demontaż kurtyn świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym, 4) montaż i demontaż sopli świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym, 5) montaż i demontaż warkoczy świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach