Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji w Wydziale Wizyt Studyjnych , Staży i Rezydencji w podziale na 2 zadania

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji w Wydziale Wizyt Studyjnych , Staży i Rezydencji w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji w Wydziale Wizyt Studyjnych , Staży i Rezydencji. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji w Wydziale Wizyt Studyjnych , Staży i Rezydencji Zadanie nr 2 Świadczenie usług w zakresie realizacji wizyt studyjnych i rezydencji w Wydziale Wizyt Studyjnych , Staży i Rezydencji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis usług: 1. Przygotowanie wstępnego programu wizyt studyjnych, za zakresu muzyki aktualnej, muzyki klasycznej, filmu, teatru i sztuk wizualnych 2. Przygotowanie szczegółowego, merytorycznego i logistycznego planu każdej z powierzonych wizyt studyjnych,. 3. Zapewnienie przewodnika/opiekuna dla uczestnika/ów danej wizyty studyjnej, 4. Realizacja i nadzór merytoryczny oraz logistyczny nad organizowaną wizytą studyjną podczas jej trwania, 5. Rozliczanie zaliczek, kompletowanie faktur i rachunków związanych z organizowanymi wizytami studyjnymi, 6. Organizacja zleconych zadań: opracowywanie koncepcji, planowanie, realizacja, rozliczanie, dokumentacja - przygotowywanie odpowiednich umów, nadzór nad ich realizacją, dostarczanie danych do ew. przetargów, rozliczenie faktur, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych, 7. Wsparcie w realizacji rezydencji artystycznych; 8. Uzupełnianie i aktualizacja bazy teleadresowej IAM oraz prowadzenie obiegu dokumentów i dokumentacji projektów w systemie Xpertis 9. Współpraca z Wydziałem Komunikacji, Culture.Media i innymi programami/wydziałami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji wizyt studyjnych i rezydencji 10. Informowanie o postępie prac nad zleconymi zadaniami w terminach ustalonych z Menadżerem Projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach