Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji „Budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław”. II. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego. 1. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji po odbiorze roboty budowlanej, a w szczególności w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń c.o., wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. Prawa oraz obowiązki, jakie przysługują i ciążą na inspektorze nadzoru, określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). 3. Ponadto inspektor będzie zobowiązany do: 1) dokonywania wizytacji i sprawdzenia placu budowy robót wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie podczas realizacji robót oraz kontrolowania realizacji przez Wykonawcę roboty budowlanej, potwierdzanych wpisem w dzienniku budowy, w przypadku robót ciągłych stałego nadzoru nad robotami; 2) weryfikacji dokumentacji projektowej i proponowania ewentualnych zmian, które muszą być zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Zamawiającego; 3) nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę oraz przepisami art. 25 i 26 ustawy – Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; 4) udziału w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 5) zawiadomienia właściwych co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków; 6) koordynacji pomiędzy Wykonawcą robót, a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; 7) zatwierdzania źródła wytwarzania i zamawiania każdego z materiałów oraz ich próbek zgłaszanych przez wniosek do wbudowania przez Wykonawcę robót (wniosek zostanie opracowany przez Wykonawcę robót w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru); 8) nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; 9) przygotowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą Robót, dokumentacji dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych wynikłych w toku realizacji przedsięwzięcia; 10) sporządzania protokołów konieczności dla robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych; 11) sprawdzenia kosztorysów i kalkulacji szczegółowych dla robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych przedkładanych przez Wykonawcę robót; 12) organizowania i udziału minimum raz w miesiącu w roboczych naradach koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i innych niezbędnych instytucji, sporządzania protokołu z narady; 13) udziału w odbiorach prac inwestycyjnych oraz udziału w próbach i odbiorach technicznych; 14) dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 15) sprawdzania ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 16) potwierdzania faktycznie wykonanych robót; 17) sprawdzenia w trakcie realizacji robót dokonanego przez Wykonawcę wytyczenia robót oraz rzędnych terenu; 18) weryfikacji i zatwierdzania harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawcę oraz ich aktualizacje; 19) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 20) udziału w czynnościach związanych z odbiorami częściowymi, odbiorem końcowym i ostatecznym; 21) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 22) nadzorowania kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; 23) przeprowadzenia w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 24) nadzoru nad przygotowaniem materiałów do uzyskania pozwolenia na Użytkowanie obiektu; 25) bieżącą współpracę z Zamawiającym – Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli procesu inwestycyjnego, uzyskiwania bezpośrednich informacji i danych co do postępu prac i robót budowlanych; 26) opracowywania opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 27) kontrolowania usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 28) prowadzenia wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych; 29) sporządzania raportu miesięcznego z postępu prac zawierającego opis wykonanych robót i dokumentację zdjęciową. III. Etapowanie inwestycji: 1. Zamówienie będzie wykonywane przez Wykonawcę robót w dwóch etapach. 1) Etap 1: Wykonanie stanu surowego zamkniętego, wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, przebudową sieci wodnej, budową przyłącza wodociągowego, budową przyłącza elektroenergetycznego do budynku oraz wykonaniem instalacji deszczówki. Etap 1 wykonawca ma wykonać do 15 sierpnia 2019 r. 2) Etap 2: Wykonanie pozostałych robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu do 15 lipca 2020 r. IV. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Radosław” zawierają: - Projekt budowlano – wykonawczy: a) branża architektoniczno - budowlana; b) branża elektryczna; c) branża sanitarna, - Projekt zamienny – wprowadzający zmiany do projektu budowlano - wykonawczego; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane; - Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej. Kompletna dokumentacja projektowa i skany decyzji dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. V. Inne roboty wykonywane przez Wykonawcę robót, których nie obejmuje dokumentacja projektowa, a które podlegają Nadzorowi Inwestorskiemu: 1) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla obiektu po wykonaniu całości zakresu robót budowlanych; 2) zapewnienie obsługi geodezyjnej nad realizacją robót łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. VI. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą robót budowlanych, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania w przetargu nieograniczonym. VII. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną