Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków i Działu obsługi urządzeń komunalnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 1 CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 2 CZĘŚĆ III - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 3

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4311300, 3175037 , fax. 913 175 037
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Bankowa 18
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4311300, 3175037, fax. 913 175 037
    REGON: 81054370729113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków i Działu obsługi urządzeń komunalnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 1 CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 2 CZĘŚĆ III - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków i Działu obsługi urządzeń komunalnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 1 CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 2 CZĘŚĆ III - „Świadczenie usług transportowych na potrzeby Działu technicznej obsługi budynków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach” – Transport nr 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb w zakresie usług transportowych, stanowiącymi załączniki 6a, 6b, 6c do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2020 poz.110) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był zarejestrowany w Bazie Danych Odpadowych (dalej: BDO) jako podmiot uprawniony do przewozu odpadów wg kodów wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w załączniku nr 6a do siwz – dotyczy Części I 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. 7. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta cenowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 7 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 2 SIWZ). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz - w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz - w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz podmioty trzecie, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia - wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4). 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust.3 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do siwz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 7) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach