Przetargi.pl
Świadczenie usług szycia umundurowania Nr 20/15/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług szycia umundurowania Nr 20/15/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na uszyciu umundurowania na miarę typu wyjściowego według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załącznikach do SIWZ tj. formularzu ofertowym oraz Ogólnych warunkach umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie obowiązującej w 2015 roku Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej WDTT i zgodny ze wzorami przedmiotów obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. 3.Wojskowa Dokumentacja Techniczno Technologiczna jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 4.Wzór przedmiotów zamówienia dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo Wdrożeniowym Służby Mundurowej WOBW SM w Łodzi, 90-613, ul. Gdańska 89, tel. (042) 750 42 69. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określono w Wykazie Wojskowej Dokumentacji Techniczno Technologicznej - załączniku nr 1 a do SIWZ cała dokumentacja wraz ze zdjęciami do pobrania na stronie internetowej zamawiającego. 6. Umundurowanie zostanie wykonane z materiału własnego Wykonawcy Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno Technologiczną dotyczącą konkretnego przedmiotu. 7. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być oferowane w wymaganej jakości i ilości oraz muszą pochodzić z produkcji 2015 roku i być fabrycznie nowe. 8. Każda partia przedmiotu umowy, przed jej ekspedycją do Zamawiającego, będzie zgłoszona przez wykonawcę do Odbioru Wojskowego. 9. Odbioru Wojskowego każdego etapu przedmiotu zamówienia dokona przedstawiciel Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (wskazany przez zamawiającego po podpisaniu umowy) ciągu 7 dni od daty powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości przedmiotu umowy do odbioru (ul. Legionów 83, 91-072 Łódź, Tel. 042 7504165). Odbiór Wojskowy prowadzony będzie w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 10. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzony za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej zakładowy wzór przedmiotów zaopatrzenia mundurowego aktualny na 2015 rok. 11. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny posiadać oznakowania wykonawcy oraz muszą być odpowiednio złożone i spakowane - zgodnie z wymaganiami określonymi w Wojskowej Dokumentacji Techniczno Technologicznej (WDTT). 12. Wymagane przez Zamawiającego terminy: zdjęcia wymiarów antropometrycznych dla poszczególnych etapów, przeprowadzenia przymiarek oraz dostaw przedmiotu umowy do magazynu. Zdjęcie wymiarów antropometrycznych w mieście Dęblin w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy 19-20.08.2015 r. w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy Przymiarka PUiW 1 Termin dostawy do dnia 30.10.2015 r., 15.09.2015 r. 25.09.2015 r. 25.09.2015 r. 31.08.2015 r. a 1 termin przymiarki do ustalenia w trybie roboczym w zależności od możliwości zgromadzenia kandydatów na żołnierzy zawodowych i żołnierzy zawodowych. b termin może ulec zmianie ze względu na brak informacji o przydziałach kandydatów do rodzaju wojsk lub brak możliwości stawiennictwa żołnierzy; c ze względu na zmianę terminu przymiarki, dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu dostawy bez naliczenia kar finansowych z tego tytułu; d E.1.-E.5 Nazwa zadania (etap) określenie ilości przedmiotu, wymaganych terminów). 13. Terminy wykonania pomiarów antropometrycznych oraz przymiarek ustalone będą w kontaktach roboczych (telefonicznie lub faksem, pomiędzy upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej - 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz przedstawicielem Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed planowanym dniem pobrania pomiarów lub planowanymi przymiarkami. 14. Wykonawca po pobraniu pomiarów antropometrycznych zobowiązany jest przekazać Szefowi Służby Mundurowej Zamawiającego - 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie jeden egzemplarz dokumentacji rozmiarowej. Wykonawca po zakończeniu realizacji umowy zobowiązuje się przekazać Szefowi Służby Mundurowej Zamawiającego - 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie całą dokumentację rozmiarową. Zamawiający wymaga zniszczenia przez Wykonawcę wszelkich kopii wykonanych przez Wykonawcę) dokumentacji rozmiarowej. 15.W okresie dokonywania pomiarów antropometrycznych oraz w okresie 15 dni po tym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian odnośnie rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych. Ewentualne zmiany mogą dotyczyć koloru umundurowania (koszul, mundurów, płaszczy) - obowiązujących w Siłach Powietrznych, (kolor stalowy) oraz obowiązujący w Wojskach Lądowych (kolor khaki). W wyjątkowych wypadkach dopuszcza się zmianę rodzaju umundurowania z Sił Powietrznych na umundurowanie obowiązujące w Marynarce Wojennej lub Wojskach Lądowych. W takich przypadkach zamówienie będzie realizowane po cenach oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzu ofertowym. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany polegającej na zmianie kroju umundurowania (z damskiego na męski) - bez zmiany ceny. 16. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo na adres:41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie , ul. Brygady Pościgowej 5, Magazyn Służby Mundurowej, budynek nr 64. Tel: 81 5517-901, w terminach uzgodnionych przez strony w kontaktach roboczych (za pomocą faksu oraz telefonu). Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy (na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia). Dostawa odbywać się będzie w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 - 1300). 17. Zamawiający informuje, że w przypadku niewłaściwego wykonania pomiarów antropometrycznych przez Wykonawcę, Zamawiający wyznaczy dodatkowy - nowy termin na wykonanie ponownych pomiarów. Wykonawca dokona ponownych pomiarów w mieście Dęblinie, na własny koszt. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 18. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia został wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie oznaczenia (np.: metki) na opakowaniu, pozwalające na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu do osoby, dla której zostało wykonane na podstawie dokumentacji rozmiarowej, która została przekazana Szefowi Służby Mundurowej - 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Na wszystkich egzemplarzach umundurowania powinny znajdować się oznaczenia rozmiarowe oraz wszystkie istotne informacje określające wyrób zgodnie z obowiązującymi normami. 19. Zamawiający zastrzega, że za szkody, wady lub braki w umundurowaniu powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. 20. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy (pochodzący z produkcji w 2015 r.). Umundurowanie dostarczone będzie w opakowaniu fabrycznym, bezzwrotnym. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z umundurowaniem następujących dokumentów: dowodu dostawy faktura i wz protokołu odbioru przez RPW 21. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na uszyte umundurowanie. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości umundurowania będącego przedmiotem zamówienia, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego i nie możliwych do przewidzenia przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego żadne roszczenia finansowe wobec zamawiającego. W przypadku konieczności, o której mowa wyżej strony sporządzą stosowny aneks do umowy, niezwłocznie po uzyskaniu informacji o wystąpieniu okoliczności w tym zakresie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie uszyte umundurowanie. 23. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 24. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców : Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem podwykonawcą, a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy. 25. Przedmiot zamówienia nie generuje i nie wygeneruje żadnych kosztów eksploatacji w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym nie mogą być one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach