Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-404 Płock, pl. Obrońców Warszawy 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674560 , fax. 024 2674580
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
pl. Obrońców Warszawy 8 8
09-404 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2674560, fax. 024 2674580
REGON: 00056963900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plock.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Żyrardowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Żyrardowie przy ul. 1 Maja 60, a w szczególności: 1) Codzienne sprzątania przez Wykonawcę powierzchni 433 m2, w tym: - 209 m2 to wykładzina dywanowa, chodniki dywanowe i dywany; - 121 m2 to terrakota i gres; - 103 m2 to glazura. 2) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, w tym: - odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, dywanów, wycieraczek; - mycie posadzek z terrakoty i gresu; - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i mebli biurowych, odbojników na ścianach i parapetów wewnętrznych; - opróżnianie niszczarek i usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 3) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w ciągach komunikacyjnych, sanitariatach oraz pomieszczeniach socjalnych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i chodników dywanowych; - mycie posadzek z terrakoty i gresu; - mycie glazury, luster, armatury, umywalek i zlewozmywaków; - mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych i pisuarów; - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i parapetów wewnętrznych; - usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 4) Codzienne lub wg potrzeb uzupełnianie we wszystkie sanitariatach: - pojemników na papier toaletowy Merida (3 szt.); - pojemników na ręczniki papierowe Merida (3 szt.); - dozowników mydła w płynie Merida (3 szt.); - kostek zapachowo-dezynfekujących w muszlach klozetowych (3 szt.); - żelowych odświeżaczy powietrza. 5) Codwutygodniowe we wszystkich pomieszczeniach: - wycieranie z kurzu aparatów telefonicznych, kontaktów i włączników oświetlenia; - wycieranie z kurzu i mycie grzejników, balustrad i innych elementów zdobiących na klatkach schodowych. 6) Comiesięczne we wszystkich pomieszczeniach: - mycie lamperii, kinkietów, wentylatorów i kratek wentylacyjnych; - wycieranie z kurzu obrazów, tablic, instrukcji i innych ozdób; - odkurzanie mebli tapicerskich. 7) Cokwartalne mycie we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okien o powierzchni ogólnej 72 m2, ościeżnic, żaluzji poziomych oraz opraw oświetleniowych w terminie uzgodnionym ze zamawiającym. 8) Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących itp.) należących do Wykonawcy, o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Do kalkulacji należy uwzględnić: - rolki papieru toaletowego o białości ok. 50%, gofrowane, miękkie, o średnicy 19 cm i średnicy tulei 6 cm; - pojedyncze ręczniki papierowe, szare, gofrowane, składane w Z, o wymiarach 25 x 23 cm; - mydło o dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych zawierających substancje zapobiegające wysuszaniu skóry; - kostki zapachowo-dezynfekujące; - żelowe odświeżacze powietrza; - worki na śmieci o pojemności ok. 35 litrów oraz worki do niszczarek o pojemności ok. 55 i 120 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plock.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15