Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TERENU POSESJI SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE PRZY AL. ŻOŁNIERZY I AWP 16 W CHEŁMIE ORAZ PL. KOŚCIUSZKI 3 W CHEŁMIE”

Sąd Rejonowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Al. I Armii Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 654 417 , fax. 825 654 417
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chełmie
    Al. I Armii Wojska Polskiego 16
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 654 417, fax. 825 654 417
    REGON: 32298500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TERENU POSESJI SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE PRZY AL. ŻOŁNIERZY I AWP 16 W CHEŁMIE ORAZ PL. KOŚCIUSZKI 3 W CHEŁMIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych, z zastrzeżeniem, że:  łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi: o wewnętrzna – 4.538,96 m2 o zewnętrznych – 6.136,43 m2 (w tym tereny zielone – 3.449,19 m2, powierzchnia parkingów samochodowych – 559,62 m2, pozostały teren to zewnętrzne ciągi komunikacyjne – schody, chodniki, opaski przybudynkowe, itp. – 2.127,62 m2); b) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego), oraz utrzymania terenów zewnętrznych w bieżącej czystości; c) kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.:  w odniesieniu do powierzchni wewnętrznych: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, froterowanie podłóg;  w odniesieniu do powierzchni zewnętrznych: • utrzymywanie terenów zielonych: zbieranie śmieci, koszenie, pielęgnacyjne podcinanie drzew i krzewów, grabienie; • utrzymanie powierzchni parkingów i pozostałych terenów zewnętrznych: zbieranie śmieci, w razie potrzeby zmywanie i/lub zamiatanie powierzchni zewnętrznych, usuwanie śniegu, czyszczenie lamp wewnętrznych na parkingach sądowych, czyszczenia drzwi; d) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek WC, odświeżaczy powietrza oraz piasku i innych środków do zwalczania oblodzenia ciągów komunikacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach