Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE I SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN –PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE, SĘDZIÓW W STANIE SPOCZYNKU I EMERYTÓW SĄDU

Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 603 577 , fax. 914 603 578
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
    pl. Żołnierza Polskiego 16
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 603 577, fax. 914 603 578
    REGON: 32049277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin-pz.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZAPEWNIENIU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE I SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN –PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE, SĘDZIÓW W STANIE SPOCZYNKU I EMERYTÓW SĄDU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę pracownikom Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie i Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, sędziów w stanie spoczynku i emerytów sądu dostępu do różnego rodzaju usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowo-rekreacyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy – jednak nie wcześniej niż od 01.10.2019 r. 2) Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujący realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, pływanie (basen), fitness, pilates, szkoła jogi, sauna, siłownia, szkoła tańca, zumba spinning, ściana wspinaczkowa, sztuki walk, nordic walking, grota solna, squash. Zakres usług jest jedynie orientacyjnym wskazaniem usług i zamawiający zastrzega możliwość korzystania przez uczestników z innych nieodpłatnie oferowanych usług zapewnianych przez obiekty, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez obiekty, z którymi nawiąże współpracę w trakcie realizacji zamówienia. 3) Zgłoszeni pracownicy będą posiadali dostęp do minimum 1000 obiektów sportowych na terenie całego kraju w tym obligatoryjnie do minimum 75 obiektów sportowych na terenie województwa Zachodniopomorskiego oraz obligatoryjnie do minimum 45 na terenie Szczecina w tym do minimum 4 obiektów z basenem, 4 obiektów z aqua aerobikiem, 5 obiektów ze szkołą jogi. 4) Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony będzie miał prawo korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. 5) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek, zespół budynków i/lub samodzielny lokal, w którym będą świadczone usługi objęte zamówieniem (minimum jedno zajęcie sportowe lub rekreacyjne, o którym mowa w pkt 2 lit b). 6) Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usługi sportowo-rekreacyjne posiadają tę samą lokalizację (adres administracyjny), wówczas Zamawiający na gruncie prowadzonego postępowania będzie traktował je odrębnie. 7) Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych winien posiadać charakter: a) nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania bez przerwy z różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Jedyne przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo-rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy; powyższe nie wyklucza jednak możliwości korzystania przez uczestnika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu; b) nieograniczony czasowo, tj. dający dostęp do wybranej usługi nie krócej niż przez 45 min. Skrócenie limitu czasu trwania usług do 30 minut dopuszczalny jest z przyczyn bezpieczeństwa i zdrowotnych (sauna, vacu). c) zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie są wprowadzone przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, a wysokość jednostkowej dopłaty w obiekcie nie przekracza 25 zł; wówczas taka dopłata pobierana jest bezpośrednio od uczestnika programu sportowo-rekreacyjnego i nie jest nią obciążony Zamawiający. Wykonawca oferuje zajęcia sportowe w szczególności na terenie miasta Szczecina, które będą obejmowały dostęp minimum do: aerobic, aqua aerobic, pływanie (basen), fitness, pilates, szkoła jogi, sauna, siłownia, szkoła tańca, zumba spinning, ściana wspinaczkowa, sztuki walk, nordic walking, grota solna, squash.Okres rozliczeniowy 3 miesiące. Lista uczestników (nazwisko i imię) zgłaszana będzie Wykonawcy.Z uwagi na fakt, że chęć uczestnictwa w dostępie do usług jest dobrowolna nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym kwartale. Planowana ilość pracowników, która zakupi karnety to ok. 310 osób. Ilość osób została ustalona na podstawie maksymalnej ilości osób jednocześnie korzystających z karnetów w okresie od 01.10.2018 r. do 30.09.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 62 1130 1017 0021 1002 2190 0004 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy złożyć w formie oryginału od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 w kasie Zamawiającego, która mieści się w Szczecinie przy Pl. Żołnierza Polskiego 16, Biuro Obsługi Interesantów. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach