Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 24 miesięcy.

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    ul. Dąbrowskiego 7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
    REGON: 59064841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki pocztowe, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie) jak również zwrot przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zmianami) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. 3.2 Zakres zamówienia został określony w: 1) Szczegółowym Opisie Zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Wzorze umowy – załącznik nr 7 do SIWZ 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 64110000-0 – usługi pocztowe • 64112000-4 – usługi pocztowe dotyczące listów • 64113000-1 – usługi pocztowe dotyczące paczek KLAUZULA ZATRUDNIENIA- 3.4 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp. wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, osób wykonujących czynności w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, a w szczególności doręczania i wydawania przesyłek zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania cywilnego nadanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz wykonujących czynności operacyjne związane z realizacją usług pocztowych w placówkach nadawczo – oddawczych w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie. 3.5 Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osób, wykonujących czynności wymienione w pkt. 3.4. 3.6 Na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Oświadczenia o zatrudnieniu osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę, potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawarte z pracownikami oraz dokumenty wymienione poniżej: • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3.7 Za nieprzedłożenie oświadczenia, kopii umów o pracę lub innych dokumentów w wyznaczonym terminie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych w § 7 ust. 2 pkt. 6 Umowy 3.8 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudniania na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących czynności wymienione pkt. 3.4 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 16.000 zł (słownie: szesnaście tysięcy 00/100). 9.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. (Dz. U.2019. poz.836).) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składnia ofert: 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: • należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): BANK BNP PARIBAS S.A. 38 1600 1462 1016 7913 3000 0026 • w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim – znak IM.272.51.2020.AZ • prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości, • w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci: • W postaci elektronicznej – dokument elektroniczny – oryginał (dokument wygenerowany elektronicznie), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowani wystawcy gwarancji/poręczenia. • W postaci pisemnej – dokument papierowy – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: • Odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt ) i 3) ustawy Pzp, • Zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Należy wnieść w sposób określony w rozdziale 9 SIWZ – odpowiednio. 9.4 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp. 9.5 Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużenia terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca: wykaże że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek zgodnie z art. 6 ust. 1 i art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach