Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wielkich Oczach

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wielkich Oczach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-627 Wielkie Oczy, Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 310 196, , fax. 166 310 107
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wielkich Oczach
    Leśna 13
    37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie
    tel. 166 310 196, , fax. 166 310 107
    REGON: 38119287200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspwielkieoczy.szkolna.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wielkich Oczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu – przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla: a) od 02.01.2020 r. do 03.07.2020 r. – 62 dzieci b) od 17.08.2020 r. do 31.08.2020 r. – 30 dzieci ( liczba przewidywana) c) od 01.09.2020 r. do 31.12.2020 r. – 75 dzieci ( liczba prognozowana maksymalna - przy 100% frekwencji) uczęszczających do Przedszkola w Wielkich Oczach. Wiek dzieci : od 2,5 do 6 lat. Określona przez Zamawiającego liczba dzieci objętych posiłkiem jest wartością zmienną i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie do przedszkola trzech posiłków dziennie tj. śniadania, obiadu dwudaniowego (zupa + drugie danie) i podwieczorku przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych w okresie: a) od 02.01.2020 r. do 03.07.2020 r. tj. 128 dni b) od 17.08.202 r. do 31.08.2020 r. tj. 11 dni c) od 01.09.2020 r. do 31.12.2020 r. tj. 85 dni. 3. Posiłki będą dostarczane do Zamawiającego dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych i innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci w przedszkolu : a) do godz. 8:15 śniadanie, b) do godz. 11: 30 obiad i podwieczorek. 4. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ) i muszą obejmować: a) śniadanie : zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapki z pieczywa różnorodnego tzn. pszennego, razowego, żytniego, mieszanego z dodatkiem masła, wędliny, sera żółtego, sera białego, jajka gotowanego, ryby, past mięsnych lub/i warzywnych, dżemu, warzyw; napoje, takie jak: herbata owocowa, słaba herbata czarna, kakao, kawa zbożowa, kompot, sok jabłkowy. b) obiad: pożywna zupa + drugie danie tj. ziemniaki lub zamiennie: ryż, kasza, kopytka, makaron, kluski śląskie ; dania mięsne np. udziec z kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, pulpety, pierogi, naleśniki, ryba, knedle; surówka, kompot lub sok; na talerzu z drugim daniem obowiązkowo musi być porcja warzyw – gotowanych lub surowych. c) podwieczorek ( pakowany oddzielnie dla każdego dziecka) : kanapka, drożdżówka, owoce ( w tym sezonowe), deser mleczny, jogurt, budyń lub kisiel z owocami, sok naturalny, woda niegazowana. Wskazane menu stanowi otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w porozumieniu z Zamawiającym. Jadłospis powinien być urozmaicony , uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz o wysokich walorach smakowych. 5. Wyklucza się posiłki sporządzone na bazie półproduktów , Fast Food, typu instant, mrożonych pierogów, gołąbków, klopsów. Nie można używać produktów masłopodobnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Jadłospis przedstawiany będzie co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem i może obejmować okres dwóch tygodni lub miesiąca. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od zgłoszonych przez Zamawiającego indywidualnych potrzeb dzieci. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy pisemnie w momencie uzyskania informacji od rodzica. 8. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem – spełniającym wymogi niezbędne do przewozu żywności i norm określonych standardami HACCP – w specjalistycznych termosach i opakowaniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i stanu. W przypadku dań ciepłych mają one być utrzymane w odpowiedniej temperaturze do momentu wydania ich dzieciom. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń przedszkola realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. 9. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie, za pomocą personelu własnego, porcjowanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zobowiązuje się bezwzględnie przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. 12. Posiłki muszą być wykonane pod nadzorem dietetyka Wykonawcy przy współpracy ze służbami sanitarno – epidemiologicznymi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia jednorazowych naczyń i sztućców. 14. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór odpadów pokonsumpcyjnych oraz jednorazowych naczyń. 15. W sytuacji nieprzewidzianych zdarzeń, awarii Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o wymaganej jakości na swój koszt z innych źródeł. 16. Cena jednostkowa posiłku winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku oraz koszt naczyń i sztućców jednorazowych 17. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty złożenia bezusterkowej faktury, która powinna wskazywać: a) Nabywca : Gmina Wielkie Oczy, ul. Leśna 2 37-627 Wielkie Oczy, NIP: 7931505467 b) Odbiorca: Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wielkich Oczach, ul. Leśna 13, 37 – 627 Wielkie Oczy. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ilość posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z możliwością korekty liczby posiłków. Przedstawiciel Zamawiającego zgłosi Wykonawcy korektę liczby posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem, nie później jednak niż do godziny 11:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłku. W piątek do godziny 14:00. Ustalenie należności za zrealizowane usługi następować będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków potwierdzonych przez Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkich Oczach na podstawie miesięcznego zestawienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badan sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku , gdy posiłek nie będzie spełniał parametrów określonych w obowiązujących przepisach – kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. 20. Reklamacje jakościowe serwowanych posiłków zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy w drodze bezpośredniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej. 21. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektoratem Sanitarnym. 22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność karną i cywilną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć wpływ na zdrowie żywionych dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie 63 9101 1013 2005 5101 9444 0001 z tytułu przelewu: „Wadium – Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Wielkich Oczach Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę. 7. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualną decyzję właściwego terenowego Organu Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno - zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach