Przetargi.pl
Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych wierzytelności Miasta Inowrocław, wynikających ze stosunków najmu, w tym: lokali mieszkalnych i użytkowych, stosunków dzierżawy terenu oraz z tytułu bezpodstawnego użytkowania lokali i terenów i innych rzeczy na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu działającego w imieniu Miasta Inowrocław

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
    REGON: 09158115000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych wierzytelności Miasta Inowrocław, wynikających ze stosunków najmu, w tym: lokali mieszkalnych i użytkowych, stosunków dzierżawy terenu oraz z tytułu bezpodstawnego użytkowania lokali i terenów i innych rzeczy na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu działającego w imieniu Miasta Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług windykacyjnych, polegających na windykowaniu w imieniu i na rzecz zamawiającego zapłaty zobowiązań od dłużników zalegających z czynszem i pozostałymi opłatami za lokale mieszkalne, użytkowe i tereny z wyłączeniem drogi postępowania sądowego i postępowania egzekucyjnego. 1. Przez usługę windykacyjną strony rozumieją: a) reprezentację zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłaniania dłużnika do polubownej spłaty zadłużenia, b) potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników lub miejsca pobytu, które nie są znane zamawiającemu, c) pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty, d) negocjacje w formie kontaktu osobistego, korespondencyjnego i telefonicznego, e) wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, f) uzyskiwanie uznania długów przez dłużników, przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności, g) inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań wykonawcy. 2. Zamawiający oczekuje: a) odzyskania kwoty postawionej w stan wymagalności, b) pozyskania informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, c) informacji o możliwości spłaty zadłużenia przez dłużnika, d) odzyskania wierzytelności od dłużników wobec których został już bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji sądowej i egzekucyjnej, e) zwiększenia intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi o konieczności uregulowania zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach