AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-30/2020: Dostawa stolarki drzwiowej wg zestawienia i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu w ramach zadania 460807 Oświęcim - budynek nr 1. Część I: Dostawa stolarki drzwiowej stalowej i z wypełnieniem pianką poliuretanową; Część II: Dostawa stolarki drzwiowej z płyt MDF i ścianek z płyt HPL. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej wg zestawienia i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu w ramach zadania 460807 Oświęcim - budynek nr 1. Część I: Dostawa stolarki drzwiowej stalowej i z wypełnieniem pianką poliuretanową; Część II: Dostawa stolarki drzwiowej z płyt MDF i ścianek z płyt HPL. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, tj.: Część I: Dostawa stolarki drzwiowej stalowej i z wypełnieniem pianką poliuretanową. Część II: Dostawa stolarki drzwiowej z płyt MDF i ścianek z płyt HPL. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy: Oświęcim os. Rotmistrza Pileckiego 37. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, dla każdej części zamówienia, tj.: prawo niezrealizowania do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ nr 2.1 dla Części I i nr 2.2 dla Części II. oraz w dokumentacji (rysunku) – załącznik nr 8 do SIWZ, wypełnione formularze cenowe należy złożyć wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44220000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Część I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). Część II: 400,00 zł (słownie czterysta zł 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana drewnianych drzwi tarasowych i okien w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 w Warszawie
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa stolarki drzwiowej w ramach projektu pn.; „Kontynuacja przebudowy szkoły”
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa 50 kompletów klatek meteorologicznych, 50 sztuk dodatkowych daszków do klatek meteorologicznych oraz 400 kompletów łat wodowskazowych – z podziałem na 2 części
Dodano: 2017-11-14