Centrum Usług Logistycznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226013329 , fax. +48226015011
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych
ul. Słoneczna 37
00-789 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226013329, fax. +48226015011
REGON: 14273254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w Dziwnowie i Międzyzdrojach przez okres 12 miesięcy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w Dziwnowie i Międzyzdrojach przez okres 12 miesięcy” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15330000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu polegające na posiadaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594,1893, z 2016r. poz. 65)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać w szczególności: 1) OŚWIADCZENIE (dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego OŚWIADCZENIE składa każdy z nich); 2) Formularz oferty wraz z formularzem cenowym. W formularzu cenowym należy podać nazwę producenta i oferowanego produktu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 10. Dokumenty własne (Wykonawcy) prawidłowo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym będą traktowane jako oryginały. Nie ma znaczenia fakt, czy zostaną wcześniej wydrukowane, wypełnione i zeskanowane czy też od początku do końca zostaną wytworzone w postaci elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa owoców i warzyw mrożonych oraz ryb i przetworów rybnych
Dodano: 2023-01-04 - Dostawa przetworów warzywnych i owocowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2020-05-29 - „Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 10 części”
Dodano: 2020-03-10 - ZP/CZD/53/20 Dostawa artykułów spożywczych - przetwory
Dodano: 2020-03-06 - Dostawa przetworów
Dodano: 2018-05-25 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 10 części
Dodano: 2017-12-15 - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2017 roku
Dodano: 2016-11-30 - Dostawa przetworów
Dodano: 2016-10-28