Przetargi.pl
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów pochodzenia zwierzęcego Kat. I oraz Kat. II z dopuszczeniem podziału na 2 części

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
    ul. Pasteura 3
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
    REGON: 00032582500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów pochodzenia zwierzęcego Kat. I oraz Kat. II z dopuszczeniem podziału na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru z siedziby Zamawiającego, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych, medycznych i pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II. 1. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, tj.:  Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn.zm.);  Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1403;  Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923);  Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów – wydane na podstawie art. 24 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;  Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020., poz. 150);  Klasyfikacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.  rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1973) Na podstawie art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie odbioru i ważenia odpadów - o ile tych czynności nie wykonuje osobiście. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (np. Wykonawca nie posiada własnej Spalarni). Część 1. sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów KAT I - produkty pochodzenia zwierzęcego (zwłoki zwierząt laboratoryjnych), Część 2. sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów KAT II - Uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych) oraz Dzierżawa 120 szt. rocznie 240 L pojemników na odpady dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN. 2. wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90513300-9 Usługi spalania odpadów, 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów, 90512000-9 Usługa transportu odpadów, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady. Wymienione ww. kody CPV dotyczą części 1 i 2 wniosku przetargowego 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (Część 1 lub Część 2 ) zamówienia oraz jednej oferty łączonej (Część 1 i Część 2) zamówienia. 4. Odbiór odpadów będzie następował na podstawie Dokumentu Handlowego stosowanego przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi lub produktów pochodnych wystawianego przez Wykonawcę w dniu odbioru odpadów Kat. I i Kat II. 5. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowaną wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367, Nr 244, poz. 1454). 6. Wywóz odpadów od Zamawiającego nie może odbywać się rzadziej niż trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek. Zaoferowanie odbioru cztery (PN, ŚR, CZW, PT) lub pięć (PN, WT, ŚR, CZW, PT) razy w tygodniu jest jednym z kryteriów oceny ofert. Odbiór odpadów będzie realizowany w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 15:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 7. Szacunkowa ilość odpadów KAT I i KAT II - 40 000 kg/rocznie. 8. Wywóz odpadów Część 1 i 2 od Zleceniodawcy powinien odbywać się po wcześniejszym ustaleniu między Zleceniodawcą a Wykonawcą. 9. Wykonawca zgodnie z art. 94 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), zobowiązany jest do wydania dokumentu określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.01.2014 r. potwierdzającego unieszkodliwienie, w ciągu jednego miesiąca, odpadów medycznych dołączonego do faktury. 10. Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów KAT I i KAT II na terenie województwa mazowieckiego. Dopuszcza się unieszkodliwianie odpadów KAT I i KAT II terenie województwa innego niż mazowieckie, w najbliżej położonej spalarni (przestrzeganie zasady bliskości) w przypadku, gdy na terenie województwa mazowieckiego Wykonawca nie ma spalarni lub moce przerobowe nie są wystarczające. 11. Zamawiający będzie punktował Wykonawców, którzy zaoferują wykonanie obu części zamówienia, gdyż jest to korzystne rozwiązanie ze względów organizacyjnych i logistycznych, np.: umówienie transportu do wywozu wszystkich odpadów w jednym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: część nr 1) a) Określenie warunku nr 1: Wykonawca musi posiadać zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii oraz spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego KAT I b) Określenie warunku nr 2: Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i działa zgodnie z jego procedurami. część nr 2) c) Określenie warunku nr 1: Wykonawca musi posiadać zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii oraz spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego KAT II; d) Określenie warunku nr 2: Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i działa zgodnie z jego procedurami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert (wzór stanowi załącznik do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w Oświadczeniu informację, o tych podmiotach; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a) Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. b) Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz nie określa warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy. 2. Oświadczenia lub dokumenty stanowiące treść oferty: 1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz asortymentowo-cenowy złożony odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta (wzory stanowią załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do SIWZ). 3) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, składa informacje dla każdej z części, lub odpowiednią ilość formularzy - składana o ile dotyczy. 4) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 3. Oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty: 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, składa informacje dla każdej z części/odpowiednią ilość formularzy. 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - składane o ile dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składane o ile dotyczy. Zamawiający informuje, że z dokumentów o których mowa w części III.3 wymaga jedynie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach