Przetargi.pl
,,Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czerminie’’

GMINA CZERMIN ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin , -
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 77 40 246, , fax. 17 77 41 921
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZERMIN
    - 140
    39-304 Czermin , woj. podkarpackie
    tel. 17 77 40 246, , fax. 17 77 41 921
    REGON: 69058189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czerminie’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.07.2020 r. określonych kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Załącznik Nr 1 Pakiet I: warzywa i owoce CPV 15300000-1, 03212100-1 Załącznik Nr 1 Pakiet II: różne artykuły spożywcze - produkty sypkie: kasze, makarony, mąki, cukry CPV 15800000-6 Załącznik Nr 1 Pakiet III: wyroby mleczarskie, nabiał i jaja CPV 15500000-3, 03142500-3 Załącznik Nr 1 Pakiet IV: wyroby gotowe – garmażeryjne CPV 15851000-8, 15894000-1 Załącznik Nr 1 Pakiet V: mięso, drób i wędliny CPV 15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0 Załącznik Nr 1 Pakiet VI: ryby i mrożonki CPV 15200000-0, 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5 Załącznik Nr 1 Pakiet VII: pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 Wykonawca może złożyć oferty na różne części zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący dany pakiet. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ pakiety od I do VII). Ilości asor-tymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane za-potrzebowanie na okres 7 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie będzie uzależnione od ilości dzieci żywionych w sto-łówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do rosz-czeń finansowych z tego tytułu. 3. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisa-mi prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: a. Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), b. Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2164), c. Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwiet-nia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.), d. Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzo-nych owoców i warzyw. 4. Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, infor-mację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia, opisy identyfikacyjne na dostarczanych produktach zgodnie z wymogami HACCP. Wykonawca zobowiązuje się: a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia (Pakietu), b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, c. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać je w zamkniętych i nieuszkodzo-nych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, d. dostarczać produkty pierwszego gatunku, e. dostarczać produkty świeże, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicz-nie, niewykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, spełniające wymagania jako-ściowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w PN, posiada-jące właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, nie krótsze niż połowa okresu określonego przez producenta. f. dostarczać zamówienie własnym transportem dostosowanym do przewozu artyku-łów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walo-rów smakowych i odżywczych, g. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie, h. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizo-wane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), i. dostarczać towar sukcesywnie w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie według cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, w terminie wskaza-nym przez Zamawiającego; pieczywo dostarczane będzie codziennie, reszta asor-tymentu średnio dwa-trzy razy w tygodniu – w zależności od potrzeb, j. termin płatności faktury 14 dni. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę własnym transportem w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, po-jemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowie-dzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017r., poz. 149 z poźn. zm.). Transport, dostawa i rozładunek do magazynu realizowane będą na koszt Wy-konawcy. Środki transportu wykorzystywane do przewozu artykułów spożywczych muszą spełniać określone w stosownych przepisach wymogi sanitarno – higieniczne. 6. Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe lub odstępstwa asortymentowe zamówionych artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad jak najszybciej, nie później niż następnego dnia od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad lub wymiana asortymentu zamówienia niezgodnego ze złożonym zamówieniem na właściwy następuje na koszt Wykonawcy. 7. W przypadku błędnie wystawionej faktury Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia i dostarczenia Zamawiającemu faktury korygującej w przeciągu 3 dni od dostawy. 8. W przypadku nie przestrzegania terminów dostaw, jakości towarów, wielkości zamówienia oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający ma prawo naliczania kar zgodnie z § 9 umowy. 9. Zamawiający składać będzie zamówienia faksem, telefonicznie lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej infor-macji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależ-ności lub braku przynależności do grupy kapitałowej złożone na załączonym dru-ku stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach