Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie oraz odbiór zużytych filtrów.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12
    31008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie oraz odbiór zużytych filtrów.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie oraz odbiór zużytych filtrów. 1.1 Zakres rzeczowy objęty załącznikiem A do Formularza ofertowego jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku A do Formularza ofertowego ilości zamawianych filtrów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. 1.2 Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości asortymentu objętego przedmiotem umowy i nie zrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zapewnia wykorzystanie 60% wartości umowy. 1.3 Zakres zamówienia obejmuje, zakup, dostawę do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie oraz odbiór zużytych filtrów. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalny standard jakościowy produktów i i szacowane liczby zawiera kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik A do Formularza oferty i będąca integralną częścią SIWZ. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Sukcesywną dostawę filtrów partiami, w maksymalnie sześciu transzach na podstawie składanych zamówień faksem lub drogą elektroniczną przez pracownika SE DIRiE Działu Eksploatacji Technicznej UJ CM, w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych (filtry kieszeniowe, ramkowe) oraz maksymalnie do 14 dni roboczych (filtry Hepa) licząc od daty złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13 SIWZ. Dostawa każdego zamówienia powinna zostać zrealizowana jednorazowo. 1.7.2 Każdorazowo Wykonawca potwierdzi (faksem lub pocztą elektroniczną), termin dostawy towaru z wyprzedzeniem jednego dnia roboczego. 1.7.3 Dostarczenie przez Wykonawcę każdorazowo, zgodnie ze złożonym zamówieniem, filtrów własnym transportem (niezależnie od wartości jednorazowo zamówionej partii filtrów) do dwóch Magazynów: Magazyn I – Obiekt Dydaktyczny, ul. Grzegórzecka 16 w Krakowie, Magazyn II – Wydział Farmaceutyczny, ul. Medyczna 9 w Krakowie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający za dni robocze uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.7.4 Rozładunek towaru oraz wniesienie w miejsce przeznaczenia nastąpi przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 1.7.5 Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych filtrów w ilości odpowiadającej ilości filtrów zamawianych. 1.7.6 Wykonawca odbierze zużyte filtry z Magazynu przy ul. Łazarza 16 w Krakowie w terminie do 7 dni roboczych od pisemnego powiadomienia (e-mail, fax) przez Zamawiającego oraz zapakuje filtry we własnym zakresie i je zutylizuje oraz dostarczy drogą elektroniczną lub pod wskazany adres przez Zamawiającego dokument potwierdzający utylizacje zużytych filtrów. 1.7.7 Zapewnienie bezpiecznego opakowania filtrów zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.7.8 Dostawę przedmiotu zamówienia i udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi równej gwarancji udzielonej przez producenta, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu. 1.7.9 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, dostarczenia towaru wadliwego lub z ukrytymi wadami fizycznymi, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej partii filtrów w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia na piśmie reklamacji przez Zamawiającego. 1.7.10 Wykonawca będzie przyjmował reklamacje bez względu na termin dostawy, jednak nie później, niż przed upływem terminu ważności dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawca wymieni wadliwą ilość filtrów oraz dostarczy wymienione filtry do wskazanego przez Zamawiającego magazynu. Okres gwarancji wymienionych filtrów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych filtrów. 1.7.11 Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii filtrów będących przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tej partii we własnym zakresie, a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wezwania wraz z dowodem zapłaty. 1.7.12 Dostarczone filtry muszą posiadać aktualne normy i świadectwa dopuszczenia do obrotu handlowego: 1) atesty PZH np.: w danej klasie, deklaracje zgodności np. grupę filtrów oraz: a) filtry ramkowe i kieszeniowe – zgodne z norą EN779:2012 b) filtry Hepa – zgodne z normą EN1822:2009 1.7.13 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego filtra wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, za cenę nie wyższą niż podana w załączniku A do Formularza oferty, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 1.7.14 Zamawiający w załączniku A do Formularza oferty, dokonując opisu filtrów wskazał wymaganą klasę/typ filtra. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza inne oznakowanie typu filtra spełniające wymagania klasy przy każdym filtrze wskazanym w załączniku A do Formularza oferty. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie do 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności co nastąpi pierwsze. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42514310-8 filtry powietrza. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorach umowy stanowiących integralną część SIWZ. 9. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. Termin wykonania zamówienia. 1. Zamówienie musi zostać wykonywane sukcesywnie w okresie do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514310-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach