Przetargi.pl
SPRZĘT KOMPUTEROWY I OPROGRAMOWANIE

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
    REGON: 93438000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĘT KOMPUTEROWY I OPROGRAMOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Część 1 Komputer przenośny – typ 1 - 2 szt. Część 2 Komputer przenośny – typ 2 - 2 szt. Część 3 Zestaw komputerowy z monitorem - 13 szt. Część 4 Zakup urządzenia FORTIGATE 50E - 1 szt. Część 5 Odnowienie subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia Fortigate 101E - 1 szt. Część 6 Taśmy LTO 5 – 24 szt. Część 7 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe – typ 1 – 110 licencji Część 8 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe – typ 2 – 40 licencji Część 9 Kabel UTP – 4 bębny/szpule Część 10 Zasilacz awaryjny (UPS) – typ 1 – 1 szt. Część 11 Zasilacz awaryjny (UPS) – typ 12 – 3 szt. Część 12 Twardy dysk min. 1,2 TB SAS - 8 szt. Część 13 Twardy dysk min. 256 GB SSD – 8 szt.; Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. Część 14 Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Część 15 Oprogramowanie – System operacyjny – 15 licencji Część 16 Odnowienie licencji na oprogramowanie e-Auditor v. 7 – 150 licencji Część 17 Niszczarka – 1 szt. Część 18 Szafa Rack 42 U – 1 szt. Część 19 Kamera BCS-DMQ – 1 szt. Część 20 Akumulator - 10 szt. Część 21 Wewnętrzna, wandaloodporna Kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP 4Mpx DH-IPC-HDBW4431E-ASE-0360B – 4 szt. Część 22 Zewnętrzna kamera monitoringu wizyjnego Dahua IP DH-IPC-HFW4431SP-028 0B - 4.0 Mpx 2.8 mm – 1 szt. Część 23 Twardy dysk SEAGATE SkyHawk ST6000VX0023 6TB - 1 szt. Do części 4 i 5 – przy dostarczeniu sprzętu należy dostarczyć nr kontraktu, który zmawiający aktywuje na portalu firmy Fortinet, potwierdzając zgodność otrzymanych subskrypcji bezpieczeństwa. Do części 7 i 8 przy dostarczeniu licencji należy załączyć certyfikaty nabycia licencji na oprogramowanie antywirusowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy 4. Formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach