Gmina Mogilno ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
- Data zamieszczenia: 2019-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
Narutowicza 1
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
REGON: 92350843000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mogilnie”. Szczegółowy zakres prac budowlanych określono w dokumentacji projektowej i kosztorysowej, dostępnej pod adresem internetowym: https://drive.google.com/drive/folders/1M9qSu8iai411rp40be5rfK73VtXljI0a?usp=sharing 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych atestów i certyfikatów wraz z ich szczegółową weryfikacją; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia wpisem do dziennika budowy dokonanym przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; - kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określono we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, podobnych, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. 4. Przewidywana szacunkowa wartość netto nadzorowanych robót budowlanych w okresie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia wynosi: 4 967 600,25 zł netto i jest ilością szacunkową w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego robót w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), w terminie do dnia 18.03.2019 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją „Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie””. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04