Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie operatów szacunkowych – cz. 2 (3 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) Opis, zakres i przedmiot części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla 77 nieruchomości położonych w Rzeszowie dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla 87 nieruchomości położonych w Rzeszowie dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej (dla 83 nieruchomości) i opłaty planistycznej (dla 4 nieruchomości). Część 3 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dla 67 nieruchomości dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej i/lub prawa użytkowania wieczystego w celu: wykupu (dla 4 nieruchomości), sprzedaży (dla 2 nieruchomości), aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego (dla 21 nieruchomości), ustalenia jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego (dla 5 nieruchomości), przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (dla 1 nieruchomości) i ustalenia opłaty adiacenckiej (dla 34 nieruchomości). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy dla części 1, 2 i 3 wraz z formularzami cenowymi zawartymi w druku OFERTA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp, 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla wszystkich części zawarty w druku OFERTA. 5. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. Oświadczenie wymagane jest w celu ustalenia ilości punktów w kryterium: dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę : - „termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 wzoru umowy (od dnia podpisania umowy)” 6. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 1
Dodano: 2024-02-26 - Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
Dodano: 2024-02-02 - Sporządzenie operatów szacunkowych cz.8
Dodano: 2020-08-28 - Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej ze zmianą przebiegu granic administracyjnych miasta Głogów Małopolski.
Dodano: 2020-07-24 - Sporządzenie operatów szacunkowych – cz. 7
Dodano: 2020-07-24 - Sporządzenie operatów szacunkowych cz.6
Dodano: 2020-06-24 - Sporządzenie operatów szacunkowych – cz. 5 (2 części)
Dodano: 2020-05-29 - Sporządzenie operatów szacunkowych-cz4( 2 części)
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej zmiany granic sołectwa Pogwizdów Nowy i sołectwa Rudna Mała w gminie Głogów Małopolski
Dodano: 2020-03-27 - Sporządzenie operatów szacunkowych – cz. 3 ( 3 części)
Dodano: 2020-03-17