Przetargi.pl
Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10

Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ "Zatoka Sportu" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-590 Łódź, Al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426312479, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ "Zatoka Sportu"
    Al. Politechniki 10
    93-590 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426312479, , fax. -
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatokasportu.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo - Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10, zwanego dalej ACSD lub Obiektem, z podziałem na części jn.: Część 1 – serwis wentylatorów dachowych i oddymiających firmy BSH, Część 2 – serwis klap dymowych p-poż. firmy MERCOR, Część 3 - serwis centrali wentylacyjnych firmy MENERGA, Część 4 – serwis centrali firmy SWEGON, Część 5 – serwis agregatu wody lodowej firmy COOL, Część 6 – serwis żaluzji firmy COLT, Część 7 – serwis wentylatora napowietrzającego firmy SYSTEMAIR. Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr A do SIWZ – wykaz urządzeń wraz z częstotliwością i przedziałami czasowymi wykonywania serwisów (z podziałem na części), w Załączniku nr B1-B14 do SIWZ – zakres serwisu oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy, sporządzonego na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ, Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1B do SIWZ właściwy dla wybranej przez Wykonawcę części zamówienia (części 1 - 7), -pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), -pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), -zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), -oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). Wykonawca winien przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu: -dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt. 14 SIWZ, -przedłożenie umowy regulującej zasady współpracy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). -kserokopię zawartej polisy OC, potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach