Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
Raciborska 26
40-074 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
REGON: 276201240 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii wraz ze sprzętem obsługującym system - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii wraz ze sprzętem obsługującym system: • Serwery obsługujące system e – lab – 2 szt. maszyn fizycznych (serwer bazy danych, serwer z maszynami wirtualnymi) Serwis pogwarancyjny obejmuje: a. naprawę i wymianę części ( w cenie oferty ) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania, b. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej, c. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu, d. pomoc techniczną producenta oprogramowania, e. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez: • całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii, f. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online ( na podstawie kodu pojedynczego zlecenia), g. zapewnienie współpracy przy integracji ze szpitalnym systemem informatycznym HIS, który Zamawiający w przyszłości zakupi ( uwaga: zlecenie integracji będzie finansowane osobno). Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 30241000-0 DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: podpisane oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1.Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. 3. Aktualne na dzień składania ofert: • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. • Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. 5. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach. 6. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 1076,1086 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03