Przetargi.pl
„Rozwój miejskiego zbiorowego transportu niskoemisyjnego wraz z systemem zarządzania komunikacją miejską w Pile” – przebudowa węzła przesiadkowego przy ulicy 1 Maja w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój miejskiego zbiorowego transportu niskoemisyjnego wraz z systemem zarządzania komunikacją miejską w Pile” – przebudowa węzła przesiadkowego przy ulicy 1 Maja w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa węzła przesiadkowego przy ulicy 1 Maja w Pile z wykonaniem dwóch przyłączy elektroenergetycznych i słupów dla potrzeb systemu informacji pasażerskiej, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, posiadanym zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 przebudowę dwóch zatok autobusowych zlokalizowanych w pasie drogowym ulicy 1 Maja i ulicy Staromiejskiej w Pile; 2.2 demontaż dwóch wiat przystankowych znajdujących się przy ww. zatokach autobusowych oraz montaż dwóch nowych systemowych wiat przystankowych; 2.3 przebudowę chodników w obrębie wiat przystankowych; 2.4 wykonanie utwardzenia terenu na działce budowlanej nr 348, zlokalizowanej pomiędzy ulicą Staromiejską a parkingiem przy ulicy Rynkowej, wraz z montażem obiektu małej architektury – systemowych zadaszonych stojaków na rowery; 2.5 budowę instalacji zasilającej projektowane systemowe wiaty przystankowe; 2.6 montaż tablicy informacyjnej; 2.7 demontaż elementów oświetlenia ENEA Operator i ENEA Oświetlenie z przekazaniem opraw; 2.8 budowę dwóch przyłączy elektroenergetycznych wraz z montażem dwóch słupów na fundamentach dla potrzeb Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. Do Wykonawcy należy również budowa dwóch słupów do montażu elektronicznych tablic informacyjnych. Konstrukcję wsporczą stanowić będą stalowe słupy wspornikowe zamocowane na prefabrykowanych fundamentach. Konstrukcję wykonać ze stali cynkowanej ogniowo i pomalować proszkowo. Dostawa i montaż tablic nie należy do przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: 3.1 Projekt Wykonawczy: „Przebudowa dwóch zatok autobusowych w pasie drogowym, remont chodników w obrębie wiat przystankowych wraz z demontażem dwóch wiat przystankowych oraz montażem dwóch nowych systemowych wiat przystankowych, wykonaniu utwardzenia terenu na działce budowlanej wraz z montażem obiektu małej architektury – systemowych zadaszonych stojaków na rowery” branży elektrycznej, architektonicznej i drogowej, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3.2 Projekt Wykonawczy: montaż tablic informacyjnych w ramach projektu pn. „Rozwój miejskiego zbiorowego transportu niskoemisyjnego wraz z systemem zarządzania komunikacją miejską w Pile – System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) dla miasta Piły”, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Oferta Wykonawcy winna obejmować wyłącznie budowę przyłączy elektroenergetycznych, montaż słupów wraz z wykonaniem ok. 15 m2 prac odtworzeniowych w zakresie ułożenia rozebranej kostki betonowej na ul. Śródmiejskiej i 1 Maja. Załączony przedmiar robót należy traktować pomocniczo, nie może być jedyną podstawą do przygotowania oferty. Zakres pozycji nr 6 kosztorysu ofertowego „przyłącze energetyczne” szczegółowo przedstawiony jest w załączniku do kosztorysu ofertowego. Uwaga: Projekty wykonawcze załączone do SIWZ obejmują większy zakres robót budowlanych nawierzchniowych i odtworzeniowych niż ilość przewidziana do wykonania w ramach zamówienia. 4. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny kosztorysowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która musi uwzględniać wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać zamówienia. 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 5.1 wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych, zabezpieczeniowych, rozbiórkowych i przygotowawczych; 5.2 wykonanie na własny koszt projektu organizacji robót ze wskazaniem miejsca na zaplecze budowy, projektu tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z ich uzgodnieniem z zarządcami dróg. Każdorazowe zmiany winny podlegać ponownym uzgodnieniom. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem projektów oraz wdrożeniem tych projektów w życie. Szczególnie należy uwzględnić intensywny ruch pieszych podczas robót; 5.3 zapewnienie bieżącej rzetelnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej robót będących przedmiotem zamówienia; 5.4 sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; 5.5 spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, warunków technicznych przyłączenia, warunków technicznych usunięcia kolizji; 5.6 wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów; 5.7 wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazywanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, dysk przenośny); 5.8 wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 10 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (3 komplety ponumerowane i ze spisem treści, zawierające w szczególności: projekty powykonawcze, protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji i eksploatacji, karty katalogowe na montowane meble, wykaz instalowanych urządzeń, mebli oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym). Dokumentacja winna być podzielona branżowo; 5.9 protokolarne przekazanie materiałów z rozbiórki tj. krawężników kamiennych, kostki betonowej brukowej, płytek betonowych, brukowca itp., umożliwiających ich powtórne wbudowanie na plac składowy Zarządu Dróg i Zieleni w Pile; 4 opraw oświetleniowego zdać protokólarnie firmie ENEA Oświetlenie. Krawężniki kamienne, kostka betonowa brukowa, kostka kamienna to materiały Zamawiającego, które należy po każdorazowej rozbiórce przeliczyć, zapakować i przewieźć do Zarządu Dróg i Zieleni w Pile na ul. Przemysłową. Koszt palet, pakowania, foliowania, załadunku, transportu oraz wyładunku ponosi Wykonawca. Gruz i pozostałe odpady wywieźć na wysypisko odpadów - koszty wywozu oraz składowania odpadów obciążają wykonawcę; 5.10 prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady (nie wymienione powyżej) należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 3 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach