Przetargi.pl
Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu – Zakup i dostawa zestawu odbioru osadu i wyposażenia pompowni - II

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu – Zakup i dostawa zestawu odbioru osadu i wyposażenia pompowni - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: - Część I – Dostawa zestawu odbioru osadu. - Część II –Dostawa wyposażenia pompowni. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Dla Części I – Dostawa zestawu odbioru osadu: W skład zestawu odbioru osadu (1 kpl) wchodzą: – ciągnik z ładowaczem – 1 szt. Dostarczony ciągnik musi być fabrycznie nowy i musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww ustawy. Minimalne wymagania techniczne: • Rok produkcji min. 2018, silnik: • Silnik diesel turbodoładowany chłodzony cieczą, • moc homologowana min. 85 kW, • pojemność skokowa min. 4000 cm3. przekładnia: • skrzynia biegów np. typu PowerShift, • liczba biegów min. 24/24, • rewers elektrohydrauliczny, • sprzęgło mokre sterowane hydraulicznie, • napęd na 4 koła rozłączany, • blokada mechanizmu różnicowego elektro-hydrauliczna, • przednia oś amortyzowana. układ hydrauliczny: • wydatek pompy na układ zewnętrzny min. 70 l/min, • udźwig tylnego podnośnika min. 6000 kg, • szybkozłącza min. 6+1. układ hamulcowy: • hamulce robocze tarczowe mokre, • hamulce postojowe mechaniczne, • hamulce przyczepy pneumatyczne 2+1. kabina: • wyciszona, szczelna, klimatyzowana i ogrzewana, • fotel kierowcy pneumatyczny, regulowany, • fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa, • radioodtwarzacz. dodatkowe wyposażenie: • przedni TUZ kat. II o udźwigu min. 2000 kg, • zaczep górny transportowy, • zaczep dolny rolniczy np. typu Pitonfix, • oświetlenie ostrzegawcze, • skrzynka narzędziowa wyposażona w podstawowe narzędzia operatorskie, • instrukcja obsługi, • katalog części. ładowacz czołowy z łyżką: • hydrauliczne samopoziomowanie, • liczba sekcji min. 3, • wysokość załadunku min. 3600 mm, • udźwig przy maksymalnej wysokości podnoszenia min. 1500 kg, • łyżka wzmacniana do załadunku materiałów sypkich o szerokości min. 2200 mm. dodatkowe informacje: • ładowacz musi posiadać deklarację zgodności oraz dokumenty potwierdzające kompatybilność oferowanego ładowacza z oferowanym ciągnikiem. - przyczepa jednoosiowa – 1 szt. Dostarczona przyczepa musi być fabrycznie nowa i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww ustawy. Przyczepa będzie użytkowana w 2 formach zabudowy: z nadstawką siatkową lub z plandeką zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagania techniczne: • Rok produkcji min. 2018, • Ładowność – min. 3500 do 4000 kg, • Wysokość platformy ładunkowej od ziemi - maksymalnie 900 mm, • Pojemność skrzyni ładunkowej z nadstawką siatkową - 7,5 do 8,5 m3, • Wywrót – trójstronny, • Skrzynia ładunkowa uszczelniona z centralnym ryglowaniem ścian oraz plandeką ze stelażem, • Grubość blachy skrzyni ładunkowej – minimum 4mm podłogi oraz 2 mm ściany, • Postojowy hamulec oraz podpory pod koła i dyszel, • Drabinka, • Oświetlenie podstawowe i obrysowe, • Pełna dokumentacja techniczna. Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – do siedziby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów 3.2. Dla Części II – Dostawa wyposażenia pompowni: Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – do siedziby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów. 1) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PT-1 Turbia – pompa (np. KSB KRT F80-252/44XEG-S IE2 ) – 2 szt., z osprzętem, Wyposażenie pompowni PT-1 w miejscowości Turbia . Pompownia PT-1 1 . Parametry pompowni : -Q (l/s) -11,11 -Hp (m)- 37,00 -Ilość pomp 2 - Praca pomp naprzemienna -Układ pracy pomp 1+1 -Medium ścieki sanitarne - Ø- 2000 mm , - wysokość korpusu – 4,42 - korpus –polimerobeton ciężki, 2. Pompy np. KSB KRT F80-252/44XEG-S IE2 ) – 2 szt. P1- 12,5 kw ,P2 11 kW ,In(A)-20,10 zasilanie 400, montaż do stopy sprzęgającej. Parametry techniczne : - wykonanie techniczne pompy: korpus hydrauliczny i korpus silnika są wykonane z żeliwa sferoidalnego, -tem. Medium T max+ 40 st. C, -zespół hydrauliczny : układ przepływowy pompy ska ład się z korpusu tłocznego oraz wirnika typu F (wirnik o przepływie swobodnym), - wielkość swobodnego przelotu 76 mm, -króciec tłoczny DN 80, -króciec stopy sprzęgającej DN 80, -pompa napędzana jest klatkowym silnikiem w klasie izolacji F= 155o stopniu ochrony IP68, - uszczelnienie mechaniczne ,SiC/AI203( węglik krzemu/tlenek glinu) od strony medium. -uszczelnienie pracuje niezależnie od kierunku obrotów silnika. 3.Sterowanie Kompletna rozdzielnia wraz z czujnikami poziomu według schematu funkcjonujących szaf sterowniczych w systemie kanalizacji Gminy Zaleszany (Uzgodnienia należy dokonać z administratorem sieci kanalizacyjnej Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Dzierdziówce ,która udostępni przykładowe rozwiązanie). 4.Armatura Zwór kulowy DN 80 -2 szt. Zasuwa miękkouszczelniona DN 80 – 2 szt. Zawór zwrotny kulowy: • Wykonanie wg. normy PN-EN 12050-4, • Dla DN 32-40 połączenia gwintowane wg normy PN-EN ISO 228-1, ciśnienie PN10, • Dla DN > 40 połączenia kołnierzowe i owiercenie wg normy PN-EN 1092-2, ciśnienie PN10, • Długość zabudowy krótka wg normy PN-EN 558, • Korpus i pokrywa wykonane z żeliwa sferoidalnego GJS 400, • Kula wykonana z aluminium nawulkanizowana gumą NBR (dla średnic DN 50-100 i DN 500) lub z żeliwa sferoidalnego (dla DN 125-400). Twardość gumy jest zoptymalizowana, by zapobiec utknięciu kuli w siedzisku, • Samoczyszczący i pełno przelotowy, kula obraca się podczas pracy co eliminuje ryzyko osadzenia zanieczyszczeń na kuli, • Gładki przelot eliminuje ryzyko gromadzenia osadów na dnie, • Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów, • Kolor pokrycia - niebieski - RAL 5005, • Śruby łączące pokrywę z korpusem ze stali nierdzewnej. ---- Zasuwa miękkouszczelniana: • Wykonanie wg. normy 1171, EN1074-1 i EN 1074-2, • Połączenia kołnierzowe i owiercenie wg normy PN-EN 1092-2, ciśnienie PN10, • Długość zabudowy krótka wg PN-EN 558-1, ser. 14, 5. Wyposażenie - Drabina szer. 300 mm , wysokość 4,40 m –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - poręcz wysuwana –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - Deflektor do DN 300, –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - elementy montażowe –(stal 1.4301(304),- 1 szt. 2) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PP-2-dz.nr ew. 1283/52, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. KRTF 80-250/54UG-S z wirnikiem 249 o mocy 5,5 kW – 2 szt.), 3) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PP-7-dz. nr ew. 477/1 w Pilchowie, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. KRTF 80-250/54UG-S z wirnikiem 255 o mocy 5,5 kW – 2 szt.) 4) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PA-17- dz. nr ew. 1565/14 w Pilchowie, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. NF 65-170/042 ULG-152 o mocy 4,2 kW – 2 szt.). SZCZEGÓŁOWY OPIS WYPOSAŻENIA DLA CZĘŚCI II ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 4.1. dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4.2. zapewnić bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu, 4.3. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu zamówienia i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, 4.4. uzyskać dopuszczenie do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) 4.5. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt transport przedmiotu umowy do miejsc naprawy i z powrotem, ubezpieczenie na czas naprawy i transportu sprzętu. 4.6. W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 4.7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4.8. Pojazdy dostarczone w zakresie części I niniejszego postępowania nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdów. 4.9. Dostarczone w zakresie części I niniejszego postępowania pojazdy powinny być w pełni sprawne i powinny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4.11. Stan formalno – prawny (w zakresie części I): − w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, − pojazd przygotowany do rejestracji lub zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy, − pojazd w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, − stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), − gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd minimum 36 miesięcy. 4.12. W zakresie części I – dostarczony ciągnik i przyczepa muszą być wyposażone w następujące dokumenty: − karta gwarancyjna, − świadectwo zgodności (świadectwo homologacji na terenie RP), − oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji pojazdu, − dokumenty gwarancyjne, − fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, − komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, − certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, − książka serwisowa w języku polskim. 4.13. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) przedmiotu umowy. 4.14. Usunięcie wad przez Wykonawcę nastąpi w terminie do 10 dni licząc od daty zgłoszenia uszkodzenia (awarii) Wykonawcy. W przypadku, gdy termin naprawy będzie przekraczał 10 dni od dnia zgłoszenia uszkodzenia (awarii), Wykonawca przekaże Zamawiającemu na czas naprawy, na swój koszt, sprawny technicznie egzemplarz takiego samego przedmiotu umowy lub o parametrach nie gorszych. Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał w/w (zastępczego) przedmiotu umowy zobowiązany jest pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia przedmiotu umowy zamiennego tej samej klasy. 4.15. W przypadku, kiedy ujawniona wada ogranicza lub uniemożliwia działanie części lub całości przedmiotu umowy, a także, gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla zamawiającego lub osób trzecich, jak również w innych przypadkach nie cierpiących zwłoki Wykonawca zobowiązany jest: - przystąpić do usuwania ujawnionej wady niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia, - usunąć wadę w najwcześniej możliwym terminie, nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zawiadomienia. 4.16. Wykonawca w ramach gwarancji dokona nieodpłatnej wymiany przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż parametry wymienionego przedmiotu umowy w przypadkach, gdy: a) czas naprawy przedmiotu umowy przekroczy 30 dni licząc od dnia zgłoszenia tej naprawy, wymiana nastąpi wraz z upływem tego okresu, b) przedmiot umowy wykaże wady w działaniu po 3 kolejnych naprawach tego samego podzespołu - w terminie 14 dni licząc od dnia zdiagnozowania czwartego uszkodzenia (awarii), c) wyrazi na to zgodę Zamawiający, w innych przypadkach niż wyżej określone. 4.17. Wykonawca gwarantuje, że usługi serwisowe świadczone będą przez osobę/osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. 5. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, załączniku Nr 8 do SIWZ. 6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z SIWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT). Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 10. W okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie dostarczonego przedmiotu zmówienia. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. 11. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 12. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji i serwisu. 13. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 14. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - z jednoznacznym opisaniem oferowanego urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Część I i II) do SIWZ – Formularz cenowy. W załączniku nr 4 (Część I i II) Wykonawca zobowiązany jest wpisać do tabeli nazwę producenta oraz oznaczenie katalogowe producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca może załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar przewidzianych w umowie. 17. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 19. Projekt pn. „Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu”. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś Priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno- ściekowa, Cel tematyczny 6, Priorytet inwestycyjny 6b. 20. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 22. Rodzaj zamówienia: dostawy. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) formularz cenowy (załącznik nr 4/Część I, II) 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 6 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 7)dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach