Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
- Data zamieszczenia: 2020-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
Filtrowa 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
REGON: 52000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Naczelny organ kontroli państwowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu klimatyzacji w strefie ochronnej II w budynku Centrali NIK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu klimatyzacji w strefie ochronnej II, w budynku Centrali NIK. W ramach zamówienia należy: wykonać inwentaryzację pomieszczeń i instalacji do celów projektowych; opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację projektową obejmującą: a) projekt konstrukcyjny określający sposób wykonania przebić instalacyjnych przez ściany, stropy i pokrycie dachowe budynku oraz nowe stalowe konstrukcje wsporcze pod jednostki zewnętrzne klimatyzacji; b) projekt sanitarny obejmujący instalacje klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i odprowadzania skroplin c) projekt elektryczny obejmujący zasilanie urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz ich automatyczne sterowanie. d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR); uzyskać w imieniu Zamawiającego ostatecznego/prawomocnego pozwolenia na budowę; wykonać roboty budowlano – instalacyjne na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i uzyskanego pozwolenia na budowę; sprawdzić, uruchomić i przekazać do eksploatacji przez Zamawiającego wykonane instalacji; pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego do realizacji dokumentacji budowlanej; przeprowadzić instruktaż pracowników Zamawiającego w zakresie umiejętności prawidłowej obsługi (sterowania) nowo wykonanych instalacji wykonać dokumentację powykonawczą i instrukcję eksploatacji urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.poz. 299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). WADIUM W FORMIE ELEKTRONICZNEJ 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w: 5.1 pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 5.2 gwarancji lub poręczeniu – oryginał dokumentu, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć w formie elektronicznej razem z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku (np. w formacie ZIP), o którym mowa w pkt VIII.12 SIWZ. WADIUM W FORMIE PISEMNEJ 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w: 6.1pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2 gwarancji lub poręczeniu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości,pok. 23, przed upływem terminu składania ofert, a jego kopia załączona do oferty. 7. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 7.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia(Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 7.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 7.3 kwota gwarancji / poręczenia, 7.4 termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 7.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada akredytowany system informatyczny umożliwiający przetwarzanie informacji niejawnych co najmniej o klauzuli „zastrzeżone”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim, aktem rejestracyjnym). 3. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt III.4. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, ze zm.). 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 składa każdy z tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-04 - Wyposażenie sali gimnastycznej przy P.S.P. w Wysokim Kole
Dodano: 2023-11-30 - Scalenie układu zasilania elektroenergetycznego w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
Dodano: 2023-11-17 - Remont pomieszczenia nr 310 w budynku Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania.
Dodano: 2023-10-09 - Remont węzła CO wraz z pomieszczeniem w budynku BRPO w Warszawie przy Alei Solidarności 77
Dodano: 2023-09-28 - Rozbudowa i zwiększenie funkcjonalności istniejącego Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) zainstalowanego w budynku reaktora MARIA (Budynek R2A), o instalację dodatkowych linii głośnikowych ....
Dodano: 2023-09-21 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-09-19 - Modernizacja instalacji oświetlenia w budynku C w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie
Dodano: 2023-08-28