Przetargi.pl
Rozbudowa portalu ekatalog.muzeumwarszawy.pl o nowe funkcjonalności wraz z usługami rozwoju i utrzymania strony internetowej

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa portalu ekatalog.muzeumwarszawy.pl o nowe funkcjonalności wraz z usługami rozwoju i utrzymania strony internetowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zadanie pierwsze - rozbudowa istniejącego portalu ekatalog.muzeumwarszawy.pl o nowe funkcjonalności, poprzez wdrożenie nowych rozwiązań do layoutu i szaty graficznej na podstawie projektu wizualnego Zamawiającego, z dostosowaniem tego projektu do najlepszych praktyk UCD i UX (user centered design – design zorientowany na użytkownika; user experience – doświadczenia użytkownika) oraz RWD (responsive web design – responsywna aplikacja webowa, czyli taka, której układ elementów automatycznie dostosowuje się do wielkości okna przeglądarki lub wielkości ekranu urządzenia, na której jest wyświetlana). b) Zadanie drugie - świadczenie usługi rozwoju w okresie 1.01.2020r. – 30.11.2020r. według przedstawionej przez Zamawiającego listy funkcjonalności wraz z wyznaczonymi przez Zamawiającego etapami wdrożenia i terminami dostarczenia tych funkcjonalności w okresie 1.01.2020r. – 30.11.2020 r., w oparciu o projekt wizualny Zamawiającego. c) Zadanie trzecie - zapewnienie utrzymania infrastruktury, wsparcie serwisowe i hosting strony internetowej od 01.01.2020 do 31.12.2020 r. 2. Zamawiający korzysta z uprawnienia prawa opcji. Realizacja części zamówienia w prawie opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może skorzystać. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa o rozszerzeniu zamówienia nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (zadania I, zadania II i zadania III łącznie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. UWAGA: Zamawiający informuje, że na Wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Wykonawcy zabezpieczone hasłem: kody źródłowe, projekt wizualny, dokumentację techniczną e-Katalogu zbiorów Muzeum Warszawy, dokumentację api, oraz komentarze do projektu wizualnego. W osobnej wiadomości Zamawiający prześle hasło zabezpieczające na wskazany numer telefonu komórkowego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić odbiór hasła zabezpieczającego oraz dokumentacji na adres: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl, podając w temacie wiadomości: MW/ZP/15/PN/2019. Wyżej wymienioną dokumentację Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną w ciągu 1 dnia roboczego po uprzednim zawarciu przez Zamawiającego i Wykonawcę umowy o poufności. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego podpisane przez Wykonawcę 3 egzemplarze oryginału umowy o poufności. Wniosek o udostępnienie dokumentacji stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. Wzór umowy o zachowanie poufności stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Księga znaku znajduje się na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: https://muzeumwarszawy.pl/wp-content/uploads/2018/08/MUZEUM-WARSZAWY_ksiega-znaku.pdf
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: a) braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do formularza oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć Formularz cenowy (Załącznik nr 1 do Formularza oferty). 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w p-cie 1). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Wniosek o udostępnienie dokumentacji o której mowa w Rozdziale 2 pkt 5 SIWZ. 7) umowa o zachowaniu poufności 7)W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach