Przetargi.pl
Rozbudowa obiektu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w m. Kalinowice – budowa sali gimnastycznej

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa obiektu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w m. Kalinowice – budowa sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sali gimnastycznej o wymiarach 18x36 m w świetle, wysokość od 7,60 do 8,85 m wraz z zapleczem sali zlokalizowanym na dwóch poziomach. Na parterze dwie przebieralnie, natryski i WC, gabinet wychowania fizycznego z węzłem sanitarnym, WC z natryskiem dla osób niepełnosprawnych, magazyn sprzętu sportowego. Na piętrze sala do gimnastyki z zapleczem sanitarno – higienicznym ( 2 przebieralnie + WC i natrysk). WC ogólnie dostępne, szatnia oraz pokój organizacji sportowej. Parter obiektu dostępny dla osób niepełonosprawnych poprzez zewnętrzną pochylnię. Powierzchnia zabudowy – 1017,95 m2 Powierzchnia użytkowa – 1182,20 m2 Kubatura obiektu – 8822,40 m3 Zadanie jest dofinansowane z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2020 Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z wymogami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, 2) wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego, z którego będą wynikały ostateczne kwoty i zakres rzeczowy realizacji poszczególnych etapów zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag i zastrzeżeń do Harmonogramu. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego, 3) przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego odpowiednie oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego, 4) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych, 5) zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 6) wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną jak również wodę i poniesie koszty z tym związane. W przypadku korzystania – w przypadku, gdy taka możliwość istnieje – z dostępu do mediów należących, bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużytej energii (kWh) i pobraną wodę (m3) na podstawie odczytów z założonych przez Wykonawcę podliczników. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest nowa inwestycja i konieczność zamontowania liczników, Wykonawca zostanie obciążony opłatami zarówno za pobraną energię i wodę, jak też związanymi z tym opłatami dystrybucyjnymi, 7) stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, 8) prowadzenie dokumentacji budowy, 9) zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru. W przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca dokona odkrywek i poniesie ich koszt, 10) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., 11) zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy, których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych, 12) zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy – Prawo budowlane, SIWZ oraz projektu budowlano-wykonawczego, 13) usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady, 14) sporządzenie na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni wykazu postępu prac z wyjaśnieniem przyczyn odstępstw od harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i wykazaniem podjętych działań w celu prawidłowego i terminowego wykonania zadania, 15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zapewnienie obsługi geodezyjnej na czas robót, pomiaru geodezyjnego powykonawczego wykonanych elementów oraz dostarczenie Zamawiającemu map inwentaryzacji powykonawczej (5 egz.), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie, 16) dopełnienie obowiązków związanych z odbiorem końcowym wykonanych robót budowlanych, 17) Wykonawca ponosi wszelkie koszty: robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia, 18) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia w przypadku uszkodzeń i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń i terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, pasy drogowe dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologii wskazanej przez zarządcę drogi, 19) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane, 20) Wykonawca przygotuje i dostarczy przed odbiorem: a) Dokumentację powykonawczą tj. dziennik budowy, dokumentację techniczną, protokoły odbiorów technicznych, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały, deklaracje zgodności, świadectwa pochodzenia, protokoły badań, prób i sprawdzeń, dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 5 egz., zestaw kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, b) Oświadczenie kierownika budowy zgodne z zapisami Prawa budowlanego, c) Kosztorysy powykonawcze, w tym kosztorysy powykonawcze wszystkich branż d) W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu spełnienia warunku: "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. Do oferty Wykanawca ma obowiązek dołączyć kosztorys uproszczony. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć kosztorys szczegółowy. UWAGA ! Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Odbiór końcowy odbędzie się najpóźniej w terminie 14 dni przez Komisję powołaną przez Zamawiającego od daty zgłoszenia zakończenia robót. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu spełnienia warunku: '' równoważność '' spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 50 000 zł. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski SA 91 1020 3147 0000 8002 0144 0320 z tytułem przelewu „Wadium – nr sprawy RI.271.43.2020” - za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 110). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: ”zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do ofert kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania oferty. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Załączony aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Najpóźniej na 4 dni przed podpisaniem umowy należy sporządzić harmonogram rzeczowo – finansowy z uwzględnieniem płatności i terminów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach