Przetargi.pl
Rozbudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego na terenie Siemiatycz

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemiatycze.eu/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego na terenie Siemiatycz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia do wykonania jest: 1) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV oświetlenia ulicznego zaułku ul. Górnej w Siemiatyczach. Zakres robót obejmuje ułożenie kabla YAKS4x35mm2 na odcinku A-B od słupa O-10 do dz. nr 2251/1. Przejście poprzeczne przez pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 693 należy wykonać metodą przecisku na głęboko-ści 1,2 m. Montaż 4 słupów stalowych ocynkowanych wysokości 9m z pojedynczymi wysięgnikami i oprawami LED IP 66 o strumieniu świetlnym min. 5400lm z regulacją kąta świecenia w drugiej klasie ochronności. Słupy oświetleniowe będą zasilane podziemną linią kablową YAKS4x35mm2 z istniejącej linii oświetleniowej przy ul. Górnej ze slupa O-10. Na istniejących słupach 1/K, 2/N i 3/K linii napowietrznej nN zamontować wysięgniki i oprawy oświetleniowe LED o strumieniu ok. 5400 Lm oraz zawiesić przewód AsXSn2x25mm2. 2) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV oświetlenia ulicznego fragmentu ulicy Polnej w Siemiatyczach. Zakres prac podzielony na dwa odcinki obejmuje montaż 12 słupów stalowych ocynkowanych o wysokości zawieszenia opraw 9m z pojedynczymi wysięgnikami i oprawami LED IP66 o strumieniu świetlnym min. 5400lm z regulacją kąta świecenia. Odcinek wschodni od ul. Gilewskiego od ist. Słupa nr 18/O do projektowanego słupa nr 23/O o długości 155m będzie zasilany z istniejącej linii oświetleniowej przy ul. Gilewskiego – szafka oświetlenia uliczne-go przy ul. Gilewskiego, stacja transformatorowa nr 3-0338 :Osiedle Młodych”. Odcinek zachodni od istniejącego słupa nr 15/2/RK-10 do projektowanego słupa nr 15/9/O-9 o długości 223m będzie zasilany z istniejącej linii oświetleniowej przy ul. Polnej – szafka oświetlenia ulicznego przy stacji transformatorowej nr 3-1692 Siemiatycze „Polna”. Słupy oświetleniowe nr od 19/O do 23/O będą zasilane pod-ziemną linią kablową YAKX4x35mm2 z istniejącej linii oświetleniowej kablowej przy ul. Gilewskiego ze słupa 18/O-9. Słupy oświetleniowe nr od 15/3/O do 15/9/O będą zasilane podziemną linią kablową YAKXS4x35mm2 z istniejącej linii oświetleniowej napowietrznej przy ul. Polnej ze słupa 15/2/RK-10. 3) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego w pasie drogi powiatowej nr 1762B - fragment ul. Wysokiej w Siemiatyczach. Zadanie obejmuje montaż 7 słupów stalowych ocynkowanych o profilu zamkniętym o wysokości zawieszenia oprawy 9m z pojedynczymi wysięgnikami i oprawami LED IP66 o strumieniu świetlnym min. 7200 lm z regulacją kąta świecenia. Słupy będą zasilane zaprojektowaną linią kablową podziemną YAKXS4x35mm2 o długości 220m - odcinek od istniejącego słupa nr 31/RK-10 linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy działce nr 4007/3 osiedla mieszkaniowego do zaprojektowanego słupa nr 7/O przy działce nr 2309/5. Slupy oświetleniowe zasilane będą linia kablową z istniejącej linii oświetleniowej napowietrznej przy ul. Wysokiej ze słupa 31/RK-10 – szafka oświetlenia ulicznego przy stacji transformatorowej nr 3-1399 Siemiatycze, „Osiedle Wysokie T5”. 4) Budowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego fragmentu ulicy Jabłoniowej w Siemiatyczach. Zakres robót obejmuje budowę linii na-powietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa 14/K-10,5/10/12 do projektowanego słupa 14/3/K-10,5/4,3c o długości 92m z zastosowaniem przewodu samonośnego AsXSn2x25mm2, słupów wirowanych typu E o długości 10,5 m oraz opraw oświetleniowych ulicznych typu LED IP66 o strumieniu świetlnym min. 5400 lm oraz dowieszenie oświetlenia ulicznego w zaułku ul. Jabłoniowej na istniejącej linii napowietrznej nN na odcinku 111 m od słupa nr 14/K-10,5/12 do słupa 14/3/K-10,5/10. Sieć oświetleniowa będzie zasilana z istniejącego obwodu oświetleniowego przy ul. Jabloniowej – pomiar energii i sterowanie załączania z szafki sterowniczo-pomiarowej oświetlenia ulicznego, zlokalizowanej przy stacji transformatorowej nr 3-1634 Siemiatycze „Jabłonowskiej”. 5) Budowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego zaułku ulicy Anny Jabłonowskiej w Siemiatyczach. Zakres robót obejmuje budowę odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr 9/3/P-10 w pasie drogowym ul. A. Jabłonowskiej do projektowanego słupa 9/5/OK.-10,5/4,3c o długości 50 m. Sieć oświetleniową zaprojektowano z zastosowaniem przewodu samonośnego AsXSn2x25mm2, słupów wirowanych typu E sztuk 2 oraz opraw oświetleniowych ulicznych LED. Budowana sieć oświetleniowa będzie zasilana z istniejącego obwodu oświetleniowego przy ul. A. Jabłonowskiej – pomiar energii i sterowanie załączania z szafki sterowniczo-pomiarowej oświetlenia ulicznego, zlokalizowanej przy stacji transformatorowej nr 3-1634 Siemiatycze „Jabłonowskiej”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wszelkiego rodzaju wątpliwości dotyczące wykonania przedmiotowego obiektu na podstawie dokumentacji technicznej należy wyjaśnić z projektantem. Roboty budowlane i montażowe powinny być prowadzone z zachowaniem interesu osób trzecich, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, polskimi normami i przepisami pod nadzorem osób uprawnionych. Wszystkie rozwiązania techniczne związane z określoną technologią należy wykonać dokładnie wg wytycznych i zaleceń producenta. Materiały użyte do budowy powinny posiadać aktualne atesty i Aprobaty Techniczne ITB, znak B dopuszczający do obrotu materiałami budowlanymi. Wszelkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wyłącznie w celach informacyjnych. Wszelkie wymienione w projekcie materiały i technologie mogą być zamienione na inne przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych. Wszystkie wymiary należy dokładnie ustalić na budowie. W przypadku wątpliwości lub niejasności należy niezwłocznie zwrócić się z zapytaniem do projektanta lub/i do dostawcy określonego systemu/materiałów. Zagospodarowany teren będzie ogólnodostępny i przeznaczony do użytku publicznego. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia oraz poniesienia kosztów w tym zakresie, leży po stronie Wykonawcy, w celu wykonania należytego przedmiotu niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny, ewentualnych szkód powstałych z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu Kn.271.1.2019 na roboty budowlane pn.: „Rozbudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego na terenie Siemiatycz” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)oświadczenia wymienione w rozdziale IX. 1- 2 SIWZ: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia dotyczące wstępnego potwierdzenia (załącznik nr 3 i 4), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach