Przetargi.pl
Rozbudowa kanalizacji i wodociągu w Gminie Klembów w 2019 roku – 4 zadania inwestycyjne: 1/ Budowa kanalizacji i wodociągu od ulicy Słonecznej w Klembowie; 2/ Budowa wodociągu w ulicy Działkowej w Nowym Kraszewie; 3/ Budowa wodociągu w ulicy Leśnej w Nowym Kraszewie; 4/ Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sitki (dz. nr ewid. 174/1) i Klembów (dz. nr ewid. 482/4, 482/5 i 482/8)

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    ul. Gen. F. Żymirskiego 38
    05-205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
    REGON: 55066815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kanalizacji i wodociągu w Gminie Klembów w 2019 roku – 4 zadania inwestycyjne: 1/ Budowa kanalizacji i wodociągu od ulicy Słonecznej w Klembowie; 2/ Budowa wodociągu w ulicy Działkowej w Nowym Kraszewie; 3/ Budowa wodociągu w ulicy Leśnej w Nowym Kraszewie; 4/ Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sitki (dz. nr ewid. 174/1) i Klembów (dz. nr ewid. 482/4, 482/5 i 482/8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja Rozbudowy kanalizacji i wodociągu w Gminie Klembów w 2019 roku – 4 zadania inwestycyjne: 1/ Budowa kanalizacji i wodociągu od ulicy Słonecznej w Klembowie; 2/ Budowa wodociągu w ulicy Działkowej w Nowym Kraszewie; 3/ Budowa wodociągu w ulicy Leśnej w Nowym Kraszewie; 4/ Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sitki (dz. nr ewid. 174/1) i Klembów (dz. nr ewid. 482/4, 482/5 i 482/8). 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części (zadania), wg poniższego opisu: ZADANIE 1 – Budowa kanalizacji i wodociągu od ulicy Słonecznej w Klembowie: obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy dojazdowej do ul. Słonecznej miejscowości Klembów z DN200mm PVC klasy S (rury lite SN8) o długości L= 14,00 m wraz z odgałęzieniem z rur litych SN8 klasy S DN1600mm PVC o długości L= 16,00 m do przewodu grawitacyjnego do granicy pasa drogowego. Budowa kanalizacji obejmuję również s2 szt. studni betonowych DN1200mm szt. 2 Powyższa inwestycja obejmuję także budowę sieci wodociągowej w ulicy dojazdowej do ul. Słonecznej miejscowości Klembów . według projektu z rur i kształtek o średnicy 110mm łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe o długości L= 159,00 m. Przejście pod jezdnia wykonać przeciskiem w rurze przyciskowej stalowej. ZADANIE 2 – Budowa wodociągu w ulicy Działkowej w Nowym Kraszewie obejmuję budowę sieci wodociągowej w ul. Działkowej i Dębowej w miejscowości Nowy Kraszew w gminie Klembów. według projektu na odcinku 1-9 z rur i kształtek o średnicy 110mm łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe o długości 148,60 m ZADANIE 3 – Budowa wodociągu w ulicy Leśnej w Nowym Kraszewie obejmuję budowę sieci wodociągowej w ulicy dojazdowej do ul. Leśnej w miejscowości Nowy Kraszew według projektu z rur i kształtek o średnicy 110mm łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe o długości L= 102,00 m. ZADANIE 4 – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sitki i Klembów według projektu z rur PVC-U SN8 lite klasy S SDR 34 DN 200mm o długości L= 59,5 m, w tym studnie betonowe DN1200mm - szt. 3, oraz studnie PP DN425mm - szt.2. Powyższy odcinek należy włączyć w istniejącą studnię w ulicy Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji i projektach, które stanowią załączniki nr 10-13 do SIWZ. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ, tj.: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993); 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach