Przetargi.pl
Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS "Wilki" Wilcza

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    Damrota 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS "Wilki" Wilcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „Wilki” Wilcza”. 3.2 Przedmiotem inwestycji jest: • kompleksowa rozbudowa istniejącego budynku na terenie LKS „Wilki” Wilcza o pomieszczenia zaplecza szatniowego oraz termomodernizacja istniejącej części budynku realizowana zgodnie z Projektem Budowlanym z lutego 2018 r. oraz Projektem Wykonawczym z maja 2018 r. autorstwa: PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE WYCENA NIERUCHOMOSCI ANNA I BARTOSZ MICHALSCY S.C. z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a. • budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku LKS „Wilki” Wilcza zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym z października 2018 r. autorstwa PROJMEX Grzegorz Kubanek z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 43B/17 Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ew.: 23, 90/30, 934/166, 66/24 obręb: Wilcza, jednostka: Pilchowice. Adres projektowanej inwestycji: ul. Grzonki 13a, 44-189 Wilcza. Pozwolenie na budowę: decyzja nr 505/18 z dnia 14.06.2018r. (Nr WAB.6740.3.64.2018). Zgłoszenie robót z dnia 05.12.2018 r. (Nr WAB.6743.3.119.2018) ZAKRES INWESTYCJI W ramach niniejszej inwestycji planuje się zmiany w zakresie zagospodarowania terenu oraz istniejącego budynku polegające na: 1) Robotach rozbiórkowych i demontażowych: • rozbiórka fragmentu budynku wskazanego na rysunkach wraz z fundamentami, posadzką na gruncie, ścianami, ociepleniem, stolarką okienną i drzwiową, stropodachem, zadaszeniem nad wejściem, obróbką blacharską, • demontaż wskazanych elementów infrastruktury technicznej – wskazane odcinki przyłączy; • demontaż wskazanych istniejących obróbek blacharskich, • demontaż wskazanych istniejących parapetów zewnętrznych, • demontaż wskazanej stolarki okiennej, • demontaż wskazanego fragmentu istniejącego pokrycia dachowego budynku • demontaż wskazanego fragmentu istniejącego ołacenia połaci budynku wraz z ewentualną folia dachową (jeśli występuje) • demontaż rur spustowych oraz orynnowania, • demontaż wskazanych fragmentów ścian zewnętrznych i wewnętrznych (w tym wykonanie/poszerzenie otworów drzwiowych i okiennych), • demontaż elementów wyposażenia takiego jak oświetlenie, orynnowanie, okablowanie, tablice • adresowe i informacyjne, drabina oraz inne urządzenia zewnętrzne elewacyjne zamontowane w miejscu rozbudowy - na czas prac budowlanych (do ponownego montażu), 2) Robotach budowlanych: • przebudowa i budowa niezbędnych instalacji zewnętrznych i przyłaczy • rozbudowa budynku o część szatniową wraz z niezbędnymi robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi, montażem stolarki drzwiowej i okiennej, • remont pomieszczeń w istniejącym budynku – wymiana posadzek, wymalowania ścian, wymiana stolarki drzwiowej, • montaż zdemontowanego na czas rozbiórki budynku fragmentu łacenia zgodnego z projektowanym pokryciem dachowym – prefabrykowane panele blaszane łączone na rąbek stojący (blacha trapezowa), • montaż niezbędnych obróbek blacharskich dachowych oraz orynnowania (pasy nadrynnowe, podrynnowe, obróbki kominów), • montaż zdemontowanego na czas rozbiórki budynku fragmentu pokrycia dachowego, • wymiana kotła c.o. na kocioł opalany ekogroszkiem, • wykonanie/odtworzenie niezbędnych dojść i dojazdów do budynku i boiska sportowego oraz wykonanie drobnych nasadzeń roślinności w postaci wykonania/odtworzenia trawników ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI Przedmiotowy obszar inwestycji stanowi boisko sportowe na terenie klubu piłkarskiego LKS Wilki Wilcza. Działka zabudowana, uzbrojona w media, zaopatrzona w sieć energetyczną, wodociągową, kanalizacyjną. Na obszarze inwestycji nie występuje zieleń wysoka. Większość zagospodarowania terenu stanowi powierzchnia biologicznie czynna pokryta trawą. Dostęp do działki z drogi publicznej: ulicy Grzonki od strony południowej. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ramach przedmiotowej inwestycji projektuje się: • rozbudowę budynku o zaplecze szatniowo-socjalne mieszczące szatnie, węzły sanitarne oraz świetlicę wraz z aneksem kuchennym, • utwardzenie ciągów komunikacyjnych wokół budynku - nawierzchnia z kostki betonowej, • instalacje zewnętrzne i przyłącza: - przebudowa sieci wodociągowej, - przebudowa przyłącza wodociągowego - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej - przeniesienie przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz budynku w celu dostosowania obiektu do aktualnych przepisów OPIS BUDYNKU – STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowy budynek został wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, dosyć prosty w formie, zadaszony dachem dwuspadowym o zmiennym kącie nachylenia. Konstrukcja nośna dachu drewniana o pokryciu z dachówki ceramicznej. Komunikację zapewniają żelbetowe schody zewnętrzne, natomiast z piętra na poddasze schody kręcone stalowe, wewnętrzne. Obiekt pełnił funkcję zaplecza szatniowego dla klubu sportowego LKS WiIki. Na piętrze zlokalizowany jest bar. PRZEZNACZENIE I PROGRAM UŻYTKOWY PROJEKTOWANEGO OBIEKTU W ramach inwestycji planuje się rozbudowę budynku celem wykonania pomieszczeń szatniowych dla drużyny III ligi rozgrywkowej w piłce nożnej. Projektowany obiekt będzie pełnił funkcję zaplecza szatniowego dla istniejącego kompleksu boisk sportowych. W budynku znajdować się będą 2 kompleksy szatniowe wyposażone w odrębne sanitariaty, każdy przeznaczony dla 20 osób. Ponadto w obiekcie zlokalizowane będą ogólnodostępne węzły sanitarne wraz z toaletą dla osób niepełnosprawnych. OPIS BUDYNKU – STAN PROJEKTOWANY Niniejsza inwestycja zakłada częściową ingerencję w formę architektoniczną budynku, zmianie nie ulegnie natomiast funkcja obiektu. Projektuje się rozbudowę zlokalizowaną przy północno-wschodniej elewacji. Część rozbudowywana będzie dwukondygnacyjna, bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym. Maksymalna wysokość budynku to 8,57 m. Charakterystyczne dane budynku: Kategoria zagrożenia ludzi ZL III Powierzchnia użytkowa obiektu 397,95 m2 Powierzchnia zabudowy 252,62 m2 Kubatura brutto 1 821,87 m3 Podpiwniczenie brak Liczba kondygnacji nadziemnych 2 Ilość klatek schodowych 3 (w tym 2 zewnetrzne) Długość, wymiar max 22,14 m Szerokość, wymiar max. 11,41 m Wysokość do kalenicy 9,81 m Kąt nachylenia połaci dachowej 410/250 ROZBUDOWA O CZĘŚĆ SZATNIOWĄ w ramach, której wchodzi: • wykonanie fundamentów, • wykonanie ścian zewnętrznych oraz działowych, • wykonanie wieńców, • wykonanie trzpieni w ścianach, • wykonanie stropów, • wykonanie nadproży, • wykonanie belek, • wykonanie dachu, • wykonanie posadzek, • malowanie wnętrz, • montaż stolarki okiennej, • wykończenie elewacji, • montaż rynien i rur spustowych, • wykonanie izolacji wodochronnych, przeciwwilgociowych, paroizolacyjnych i akustycznych, • wykonanie zewnętrznej klatki schodowej, • wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku. PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU ISTNIEJĄCEGO w ramach, której wchodzi: • wykonanie izolacji przeciwwodnych (pionowych i poziomych) ścian fundamentowych, • termomodernizacja ścian zewnętrznych, • wykończenie elewacji, • wykonanie zewnętrznej klatki schodowej, • wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku, • remont dachu, • wzmocnienie stropu pod centrale wentylacyjne, • montaż rynien i rur spustowych, • wykonanie ścian działowych, • wymiana posadzek we wskazanych pomieszczeniach, • malowanie wnętrz, • wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • wymiana stolarki okiennej, • zabezpieczenie stropów kotłowni, magazynu opału, rozdzielni oraz wentylatorni do REI60. WYKONANIE INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH w ramach których wchodzą: • instalacja wodociągowa, • instalacja kanalizacji sanitarnej, • instalacja wentylacji, • instalacja C.O. wraz z kotłownią, • instalacja elektryczna. PRZEBUDOWA INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWA PRZYŁĄCZY w ramach, której wchodzi: • przebudowa sieci wodociągowej, • przebudowa przyłącza wodociągowego, • budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, • przebudowa instalacji elektrycznej. SZCZEGÓŁOWE ZAGADNIENIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE - WG PROJEKTU 3.3. Wytyczne prac: - Prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401 wraz z ewentualnymi zmianami) oraz stosownymi normatywami w tym zakresie 3.4. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. 3.5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ autorstwa: • PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE WYCENA NIERUCHOMOSCI ANNA I BARTOSZ MICHALSCY S.C. z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a. • PROJMEX Grzegorz Kubanek z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 43B/17 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia: - magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji, - dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - wywóz i ewentualną utylizację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, - obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia. 3. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie wszystkich odbiorów częściowych i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie. 4. Obowiązki stron: - Zamawiający nie ponosi kosztów magazynowania, transportu materiałów i urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia, - Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, - Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi urządzeń i systemów przyszłych użytkowników - Wykonawca opracuje i uzyska wszelką dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Zamawiający zastrzega, że zakres prac ma tylko charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 6) Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach