Gmina Brody ogłasza przetarg
- Adres: 68-343 Brody, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3712155 w. 38 , fax. 683 712 015
- Data zamieszczenia: 2018-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
Rynek 2
68-343 Brody, woj. lubuskie
tel. 68 3712155 w. 38, fax. 683 712 015
REGON: 970770570 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku usługowego na cele Centrum Kulturalno – Turystycznego na działce ewidencyjnej 167/24 przy ul. Rynek 3 w Brodach .” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje „zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych”. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku użytkowego na cele Centrum Kulturalno – Turystycznego oraz prace związane z zagospodarowaniem przyległego terenu. Obiekt pochodzący z okresu międzywojennego, położony jest na dz. ewid. 167/24 przy ul. Rynek 3 w Brodach. Działka sąsiaduje bezpośrednio z budynkiem Urzędu Gminy Brody oraz z zabytkowym zespołem urbanistycznym barkowych budowli podworskich. Obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, usytuowany w głębi działki, obrysem zbliżonym do prostokąta. Obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, w zabytkowym założeniu urbanistycznym miejscowości Brody. Działka ewid. 167/24 o powierzchni 1244 m2 jest terenem, uzbrojonym i zagospodarowanym. Uwaga: • W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne, w tym Decyzję Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca; • W ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Wykonawca przygotuje Zamawiającemu niezbędne dokumenty do wystąpienia o decyzję administracyjną o dopuszczeniu do użytkowania obiektu; • Podane rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne i instalacyjne należy traktować jako propozycję, które nie ograniczają możliwości innych rozwiązań po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis zadań inwestycyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 9.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 9.3.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp. 9.4.Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Nr konta: 22 1090 1564 0000 0000 5600 1658 z dopiskiem na przelewie „wadium w postępowaniu zaprojektuj i wybuduj – Centrum Kulturalno- Turystyczne w Brodach.” 9.5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 9.6.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty, • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a koperta w ofercie, 9.7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46b ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9.8.Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w w.w. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 lit. b SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-03-23 - Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II
Dodano: 2024-02-28 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-02-07 - Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne
Dodano: 2024-01-18 - Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Górzyca, gmina Górzyca
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1071F w Przybymierzu
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie małej architektury na placu zabaw przy ul. Boh. Westerplatte nr działki 335/3
Dodano: 2023-09-12 - Budowa drogi gminnej wraz z parkingami ul. 9-go Maja w Tuplicach
Dodano: 2023-06-14