Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg
- Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
- Data zamieszczenia: 2020-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
ul. M. Konopnickiej 2
37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
REGON: 65090060200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze w formule „zaprojektuj i wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuję m.in.: 1) Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i/lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych, 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i/lub innego dokumenty, jeżeli będzie wymagany do zgodnego z prawem korzystania z obiektu. Na zakres robót budowlanych składają się: - przebudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze, - wyburzenie w celu skomunikowania z częścią istniejącą oraz związane ze zmianą układu funkcjonalnego części istniejącej, - dostosowanie całego obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wymogów sanitarnych a w szczególności wymogów p.poż, - rozbudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze, - wyposażenie obiektu w zasilanie energetyczne z istniejącej sieci, - wyposażenie obiektu w system solarny do przygotowania c.w.u, - wyposażenie obiektu w system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - wyposażenie w instalacje hydrantów wewnętrznych, - wyposażenie w system oddymiania, - wyposażenie zaplecza higieniczno – sanitarnego, - wykonanie elementów zacieniających na tarasach zewnętrznych - zagospodarowanie terenu, - wykonanie tarasów zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania rozbudowanego i przebudowanego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze, na podstawie PFU oraz obowiązujących przepisów prawa. W szczególności należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody związane z przedmiotem zamówienia, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu i/lub innego dokumentu, jeżeli będzie wymagany do zgodnego z prawem korzystania z obiektu. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto: 1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji, 2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych, 4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania, 5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów, 6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami, 7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, 8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym, 9) Ze względu na zewnętrzne źródła finansowania inwestycji, Wykonawca w dokumentacji kosztorysowej zobowiązany będzie do wyodrębnienia kosztów z podziałem na: - rozbudowa i przebudowa miejsko gminnego żłobka - rozbudowa i przebudowa miejsko gminnego przedszkola. 10) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych, 11) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – przetarg - Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Miejsko – Gminnego Przedszkola i Żłobka w Kańczudze w formule „zaprojektuj i wybuduj” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej przez konsorcjum z dokumentu takiego powinien w jakikolwiek sposób wynikać obowiązek gwaranta zapłaty kwoty zabezpieczonej gwarancja w odniesieniu do wykonawcy rozumianego jako wszyscy członkowie konsorcjum które składa ofertę. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 8. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 10. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta - wzór. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 8 lub 9 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 10
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
Dodano: 2024-03-27 - Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
Dodano: 2024-03-27 - „Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”
Dodano: 2024-03-26 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żarnowcu” - inwestycja realizowana będzie w ramach programu „Olimpia”.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku biblioteki, lokalnego muzeum oraz punktu informacji turystycznej”.
Dodano: 2024-03-25 - Remont łazienek wraz z zakupem wyposażenia oraz zakup i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-23 - Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2024 roku – postępowanie I
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap II
Dodano: 2024-03-21 - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ WRAZ Z UJĘCIEM WODY ORAZ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW – ETAP II
Dodano: 2024-03-21 - Remont ogrodzenia oraz bram wjazdowych na terenie placu składowego materiałów zud w m. Wysoczany (dz. 63)
Dodano: 2024-03-21