Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) – ETAP I”

Gmina Chełm Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 257 503 , fax. 322 257 504
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm Śląski
    ul. Konarskiego 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 322 257 503, fax. 322 257 504
    REGON: 27259334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) – ETAP I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy PZP polegających na Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) – ETAP I oraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozbiórkę: a) istniejącej stalowej zewnętrznej ewakuacyjnej klatki schodowej, b) płyt betonowych usytuowanych w miejscu rozbudowy, c) chodników, dojść i utwardzeń miejsc postojowych – zgodnie z dokumentacją projektową, d) elementów istniejącego budynku szkoły w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 2. Rozbudowę budynku szkoły w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) roboty fundamentowe, b) roboty dylatacyjne, c) roboty murowe, betonowe, stolarskie, ciesielskie i dekarskie, d) wykonanie szybu windowego, e) roboty izolacyjne, f) wykonanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, CO, teletechnicznych i deszczowych g) roboty wykończeniowe, h) wykonanie trzech zewnętrznych pochylni dla osób niepełnosprawnych, i) wykonanie i przebudowa chodników, dojść, dojazdów i utwardzonych miejsc postojowych, j) przebudowa ogrodzenia k) przebudowa przyłączy i sieci wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej i deszczowej, l) inne nie wymienione powyżej a przedstawione w dokumentacji projektowej; 3. Dostawę i montaż windy o napędzie hydraulicznym (dla niepełnosprawnych, 4. Dostawę niezbędnego wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100gr.). 2. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 07.05.2019r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XI ppkt. 1 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto nr 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: 271.2.6.2018. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 07.05.2019r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Gminy Chełm Śląski 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2, Sekretariat (pokój 201). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty, a jedynie ich kopie. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wstępny Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony wg własnego wzoru Wykonawcy. Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu przed terminem podpisania umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, zatwierdzony przez Zamawiającego, będzie integralną częścią umowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach