Przetargi.pl
„Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki – etap I”.

Gmina Liszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 280-62-34 , fax. 12 280-62-52
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liszki
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. 12 280-62-34, fax. 12 280-62-52
    REGON: 54319500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl - zakładka BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki – etap I”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Rącznej, gmina Liszki wraz z instalacjami wewnętrznymi: gazu, ogrzewania, wentylacji, wod – kan, deszczową i elektryczną oraz zagospodarowania terenu w tym: przebudowa wjazdu i dróg wewnętrznych, przyłącza gazu; budowa miejsc postojowych, sieci wodociągowej, przyłącza wody, ciągów pieszych, szczelnego zbiornika na wody deszczowe z instalacją kanalizacji deszczowej, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe z instalacją kanalizacji sanitarnej, elementy małej architektury, murku oporowego, zewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem terenu, boiska oraz trybun, rozbiórka sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją ist. układu komunikacyjnego, boiska oraz trybun; na działkach nr 1351/6, 1353 w miejscowości Rączna, gmina Liszki. 2. Rozbudowa dotyczy budynku Sali sportowej z zapleczem i salami lekcyjnymi przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Rącznej. Budynek szkoły z salą połączony zostanie przejściem o szerokości w świetle korytarza wynoszącym 3 m. Na parterze budynku szkoły przewiduje się salę gimnastyczną o wymiarach 12x24m i wysokości 6m, ulokowanie pokoju nauczycielskiego, jednej sali lekcyjnej oraz szatnie i sanitariaty Na piętrze szkoły znajdują się cztery sale lekcyjne, oraz wydzielone sanitariaty. 3. Budynek szkoły: a) Całkowita powierzchnia użytkowa – 867,50 m2; b) Kubatura – 7132,90 m3; c) Szerokość elewacji frontowej 65,60 m; d) Wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej - 6,75m, e) Całkowita wysokość budynku mierzona do poziomu kalenicy – 11,88m; 4. Wykończenie wewnętrzne budynku (łącznik, korytarze, sala) – lamperie - przemalowanie ścian dodatkową warstwą lakieru bezbarwnego do wysokości 2,0 m wraz z wykonaniem ochrony na ścianach korytarzu (po obu stronach) z płyt MDF o szerokości 20cm i odbojników ograniczających dla wszystkich drzwi na obiekcie. 5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna – projekt budowlano wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie, wykonywanie robót budowlanych tj. roboty ziemne, roboty konstrukcyjno - budowlane z wyłączeniem nadzorowania tych robót przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 1) Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie - to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania. 2) Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego – to wymóg zamawiającego nie będzie miał zastosowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac: 1) inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2) karty statystycznej dla budynku/ów, 3) dostarczenie protokołów odbioru: - przyłącza kanalizacyjnego 4) sporządzenia instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego; 5) oznakowanie budynku, drogi ewakuacyjnej ppoż; 6) wyposażenie w gaśnice obiektu; 7) dostarczenia protokołów wydajności hydrantów wew. oraz z przejść pożarowych dla instalacji wew.; 8) dostarczenia wrysowanych kolorem czerwonym ewentualnych zmian projektowych (nieistotnych w rozumieniu ustawy PB) podpisanych przez projektantów branżowych na kopiach rysunków opieczętowanych przez Starostwo powiatowe; 9) dostarczenia badań wody dla obiektu po zakończeniu prac przez akredytowane laboratorium, 10) dostarczenia opinii kominiarskiej dla przewodów wentylacyjnych i spalinowych, 11) protokół z próby szczelności gazu, 12) protokół sprawdzenia aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej, 13) wykonanie pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej, 14) protokół ze sprawdzenia dźwiękowego systemu ostrzegawczego, 15) protokół dopuszczenia urządzeń na które wymagane jest decyzja UDT, 16) podłączeń grzejników podtynkowo i pod posadzkowo – grzejniki typu „V”, 17) prób szczelności instalacji c.o, c.t, wody zimnej, p.poż, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”, 18) oznakowania pożarniczymi tablicami informacyjnymi wg zasad określonych w rozporządzeniu MSWiA, 19) dostarczenie protokołów z badań elektrycznych (rezystancja, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu), 20) dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, 21) pozostałych dokumentów zgodnie z art. 57 PB, 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ofertą, dokumentacją techniczną i kosztorysem ofertowym. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminach przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym opracowanym przez niego w porozumieniu z Zamawiającym – stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 10. Informacje dotyczące sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego zostały zawarte w § 4 „Projektu umowy” – stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie dokumentacją techniczną oraz ofertą i kosztorysem. 12. Zakres robót budowlanych zawiera przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy, oraz specyfikacje techniczne. 13. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych stosowanych w budownictwie, zgodnych z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i posiadających odpowiednie certyfikaty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością. 14. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie i aprobatą techniczną, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dotyczy to wszystkich materiałów, które zostaną wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z ofertą. 15. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aprobaty techniczne dla materiałów przed ich wbudowaniem, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Do wbudowania dopuszcza się tylko materiały nieuszkodzone. 16. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach